پرسش چالشی مسجد جامعی از دولت:

چقدر از افزایش قیمت بنزین نصیب حمل و نقل عمومی می‌شود؟

عضو شورای شهر تهران گفت: دولت بیان کرده بود که همه منابع حاصل از رشد قیمت سوخت به جامعه بازگردانده می‌شود، لذا در این مورد گزارشی دهد.

پرسش چالشی مسجد جامعی از دولت: چقدر از افزایش قیمت بنزین نصیب حمل و نقل عمومی می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه من خواستار ایجاد محلی مشخص برای تجمعات اعتراضی مردم هستم، گفت: مسئولان هم در مورد بنزین اطلاع‌رسانی درستی نکرده بودند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم که غریبه نیستند، ادامه داد: مسئولان از قبل هم می‌توانستند نسبت به محل مصرف درآمد حاصل از افزایش بنزین روشن‌گری کنند تا شاهد اتفاقات دیروز نباشیم.


بیشتر بخوانید: تدبیر شورای شهر برای افزایش نیافتن کرایه تاکسی چیست؟


او در ادامه به موضوع اختصاص منابع حاصل از رشد قیمت سوخت به حمل و نقل عمومی پرداخت و گفت: دولت بیان کرده بود که همه منابع حاصل از رشد منابع سوخت به جامعه برگردانده می‌شود که یک بخش آن هم حمل و نقل عمومی است.

مسجد جامعی تصریح کرد: بر این اساس تقاضا دارم که دولت گزارشی را برای شورا و مردم تهیه کند تا بدانیم چقدر از افزایش قیمت‌ها نصیب بخش حمل و نقل عمومی شده است.

انتهای پیام/

توضیحات مسجدجامعی درباره توسعه حمل و نقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار