رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر:

گشت‌های بازرسی بر بازار نظارت دارند/ سهمیه سوخت شناورهای صیادی و تاکسی تلفنی‌ها در حال پیگیری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: بازرسان این سازمان با مشارکت اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بر بازار نظارت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در برنامه تلویزیونی گفت‌وگو که از شبکه استانی سیمای بوشهر پخش می‌شود، بیان کرد: جلسه‌های تنظیم بازار را به طور مرتب برگزار می‌کنیم و اگر لازم باشد دو بار در روز این جلسه را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه‌هایمان را برای نظارت بیشتر بر بازار پیگیری کنیم.

او ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی گشت مشترک انجام می‌دهند و بر بازار نظارت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: مردم اگر موردی از گرانفروشی را دیدند با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا بتوانیم پیگیری کنیم.

حسینی درباره تامین سوخت مورد نیاز سرویس مدارس و شناور‌ها نیز گفت: در سهمیه بندی بنزین سهمیه سرویس مدارس، تاکسی تلفنی‌ها و سوخت قایق‌های صیادی در نظر گرفته نشده بود، که اکنون پیگیری لازم صورت گرفته و هر وقت سهمیه این گروه ابلاغ شود، به آن‌ها اعلام می‌کنیم.

او افزود: بر اساس آنچه اعلام شده اکنون ۴۹۱ خودرو به عنوان سرویس مدارس در شهر بوشهر فعالیت دارند که البته تعدادی از تاکسی تلفنی‌ها نیز در این زمینه کار می‌کنند که جدا از این آمار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: کالا‌های مورد نیاز مردم به اندازه کافی وجود دارد و اداره کل غله و خدمات بازرگانی و سازمان پشتیبانی امور دام آماده ارائه خدمات در این زمینه هستند.

انتهای پیام/ک

گرانفروشی را اطلاع دهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.