بهره مندی ۲۷۳ دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد در تنکابن

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن گفت: ۲۷۳ دانش آموز و دانشجو در این شهرستان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن با اشاره به بهره مندی ۲۷۳ دانش آموز و دانشجوی از خدمات کمیته امداد در این شهرستان گفت: پرداخت شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان زیر پوشش این نهاد یکی از خدمات این نهاد است.

او به ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان زیر پوشش اشاره کرد و گفت: هدف از ارائه خدمات مشاوره تقویت خود آگاهی و ایجاد انگیزه و خلاقیت در تحصیل و سلامت روان دانشجویان و دانش آموزان بوده است.

رئیس کمیته امداد تنکابن افزود:خدمات مشاوره در بخش‌های تحصیلی، تقویت اعتماد به نفس، ایجاد انگیزه و علاقمندی به تحصیل، انتخاب اهداف برای آینده به دانش آموزان ارائه شد.

او گفت: به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش خدماتی مانند کمک هزینه تحصیلی، شهریه، لوازم التحریر، پوشاک، کلاس‌های تقویتی و کنکور ارائه می‌شود.

سیدی افزود: در تابستان امسال نیز ۸۲ نفز از دانشجویان و دانش آموزان در کانون‌های تابستانه و رشته‌های ورزشی، قرآنی و هنری شرکت داشتند.

او افزود: در شهرستان تنکابن ۳ هزار و ۹۳۶ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س

بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان از خدمات کمیته امداد در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار