مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد؛

آموزش‌های زیست محیطی ویژه مربیان پیش دبستانی قم برگزار می شود

موسوی مشکینی گفت:در کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در نخستین کارگاه آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی، در سخنانی گفت: این کارگاه‌های آموزشی با محوریت مسائل زیست محیطی به تدریج برای تمامی مربیان پیش دبستانی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه امروزه متأسفانه طبیعت و محیط زیست کشورمان دچار مشکلات و چالش‌های متعددی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت مؤثر همه مردم و مسئولان در نظام آموزش و پرورش، بتوانیم نسل آینده را هرچه بیشتر نسبت به مسائل زیست محیطی دغدغه‌مند و مطالبه گر کنیم.

موسوی مشکینی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری آموزش و فرهنگسازی برای کودکان و خردسالان،تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی برای توسعه امر آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگسازی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به انجام رسیده است که باید با همت و تلاش مضاعف ادامه داشته باشد.

در کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار می‌شود، کتاب «مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده» تدریس و به شرکت کنندگان اهدا می‌شود که شامل مبانی مفهومی محیط زیست و واحد‌های کار مرتبط با آب، خاک، هوا، طبیت، جانوران و پسماند است.

انتهای پیام/ح

ارائه آموزش‌های زیست محیطی ویژه مربیان پیش دبستانی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار