آبرسانی به یک هزار و ۱۲۴ روستای کشور تا پایان سال ۹۸

وزیر نیرو گفت: تا پایان سال ۹۸ آبرسانی به یک هزار و ۱۲۴ روستای کشور انجام می‌شود.

آبرسانی به یک هزار و ۱۲۴ روستای کشور تا پایان سال ۹۸به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عزم جدی دولت در آبرسانی روستایی سخن گفت و بیان کرد: مجتمع آبرسانی به روستاهای ایوان‌کی و گرمسار نشان از عزم جدی دولت در این امر می‌دهد.

او ضمن بیان اینکه تا پایان سال جاری وزارت نیرو، دو هزار و ۲۷۰ طرح بزرگ را در دست اجرا دارد، ابراز کرد: برای این طرح‌ها که همگی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی هستند، ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

وزیر نیرو بابیان اینکه هزار و ۱۲۴ روستای سطح کشور تا پایان سال جاری آب‌رسانی می‌شوند، ابراز کرد: این طرح یکی از اولویت‌های وزارت نیرو باهدف ارتقای کیفی و کمی آبرسانی به روستائیان است.

اردکانیان بابیان اینکه در سطح استان سمنان نیز ۳۷ مجتمع آبرسانی تا پایان عمر دولت دوازدهم انجام می‌شود، بیان کرد: اجرای این طرح‌ها جمعیتی معادل ۲۸ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

او بابیان اینکه پروژه آبرسانی به ۲۰ روستای گرمسار و آرادان امروز افتتاح شد، گفت: این طرح‌ها به چهار هزار نفر آبرسانی خواهند کرد.

وزیر نیرو افزود: امروز همچنین شاهد آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۱ روستای دیگر گرمسار و آرادان بودیم که با بهره‌برداری از این فاز، در سال آینده مجموع جمعیت برخوردار از فاز دوم و سوم مجتمع آبرسانی روستایی غرب استان سمنان، به هفت هزار و ۶۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر نیرو در آرادان 

برچسب ها: وزارت نیرو ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار