مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد ناپیوسته تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ را تمدید کرد.

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد ناپیوسته تمدید شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۲۲/۸/۹۸ بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند: به منظور مساعدت با داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در این مرحله نشده اند مقرر شده است به آن‌ها اجازه داده شود تا پایان روز سه شنبه مورخ ۲۸/۸/۹۸ به انتخاب رشته اقدام کنند لذا متقاضیان لازم است بر اساس مندرجات راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه مورخ ۲۲/۸/۹۸ به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا زمان تعیین شده منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

ضمنا داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده اند نیز در صورت تمایل می‌توانند به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق الذکر اقدام کنند. مهلت انتخاب رشته برای رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی نیز تا ۲۸/۸/۹۸ تمدید می‌شود لذا داوطلبان لازم است به اطلاعیه‌ای که در این خصوص از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش آن دانشگاه منتشر می‌شود توجه کنند.

تمدید انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۸ آبان تمدید شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند (اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته نکرده اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان به منظور انتخاب رشته در این مقطع لازم است کارت اعتباری ثبت نام را از سامانه مذکور خریداری نمایند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی در کد رشته امتحانی دوم (شناور) نیز مجاز به انتخاب رشته شده اند می‌توانند، رشته/ محل‌های متناظر کد رشته امتحانی دوم خود را نیز در میان یکصد رشته/محل انتخابی خود منظور نمایند. ویرایش رشته/ محل‌های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان بدین منظور نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد ندارند.

نتایج انتخاب رشته این مرحله تا پایان هفته اول آذر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.