کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در استان همدان

۱۲ تن چوب قاچاق در فامنین و کشف دستگیری سارقان سیم برق در ملایر عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.


کشف چوب قاچاق و سارقان سیم برق در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۲ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۱۲ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به این که بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۲ سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت سیم برق در یکی از روستا‌های همجوار شهرستان ملایر، ماموران با اعزام گشت‌های هدفمند به مناطق از پیش تعیین شده به یک دستگاه موتورسیکلت با یک راکب و یک نفر سرنشین که سرنشین دارای پوشش چادر زنانه بودند مشکوک شدند.

او افزود: با توجه به تلاش راکب موتورسیکلت برای متواری شدن و لزوم بررسی دقیق‌تر موضوع توسط ماموران، قسمتی از چادر سرنشین موتورسیکلت داخل پره‌های چرخ عقب موتور رفته و این موتور سیکلت متوقف شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: طی بررسی‌ها مشخص شد، سرنشین موتورسیکلت مرد است و هر دو نفر اعتیاد به مواد مخدر دارند که در بازرسی‌های صورت گرفته یک کیسه حاوی سیم برق، قیچی مخصوص بریدن سیم و چراغ قوه نیز از این سارقان کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ا

 

کشف چوب قاچاق در شهرستان فامنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار