سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از رقابت ۸ اثر نمایشی منتخب چهاردهمین جشنواره تئاتر این استان ۲۸ و ۲۹ آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری، از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر خراسان شمالی خبر داد و گفت : آثار برگزیده این دوره از جشنواره توسط عباس کریمی، علی حاتمی نژاد و عبدالله برجسته داوری خواهد شد.

او گفت: "بالستیک زخم" به کارگردانی غلامرضا یوسفی از شیروان، نمایش "پلی از جنس شیشه" به کارگردانی زهرا رحیمی از اسفراین، "هوای گندم" به کارگردانی نریمان محزون و نمایش"مارکو" به کارگردانی محمد داورپناه از جمله نمایش‌هایی هستند که روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه به ترتیب ساعت ۱۰، ساعت ۱۷، ساعت ۲۰ و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین از اجرای نمایش‌های چهارشنبه ۲۹ آبان ماه و دومین روز جشنواره، " خون و ماتیک" به کارگردانی محدثه الیاسی از اسفراین، "سوپ بوقلمون" به کارگردانی محسن بیدوازی از اسفراین، "همیشه همه چیز یه جور نیست" به کارگردانی امیرحسین روحانی از بجنورد و نمایش "ببخشید دیر وقت مزاحم شدم" به کارگردانی سعید نیستانی از بجنورد، به ترتیب ساعت ۱۰، ساعت ۱۷، ساعت ۲۰ و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه خبر داد.

او، تماشاخانه شمس و مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد را از سالن‌های اجرای نمایش‌های منتخب این دوره از جشنواره نام برد.

حیدری در انتها گفت: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به دبیری امین فرحی پنجشنبه ۳۰ آبان ماه جاری ساعت ۱۷ در تماشاخانه شمس بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه

چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از امروز آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.