کرد و ترک در کنار هم توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مردم کرد و ترک زبان در کنار هم توطئه‌های دشمنان را در این استان خنثی کرده و آنان را ناکام گذاشته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ،شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه طلیعه حکمت در نقده افزود: در طول تاریخ برادران اهل تشیع و تسنن با وجود توطئه‌های دشمنان توانستند در عالی‌ترین سطح در کنار هم زندگی کنند.

او بیان کرد: از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی رژیم طاغوتی و وابستگان به رژیم بعث عراق جمع شدند و با حمله به پادگان‌ها در مهاباد درگیری‌ها را در منطقه ما آغاز کردند.

او ادامه داد: آنان حتی سلاح‌های سنگین و نیم‌سنگین را از پادگان ارتش در مهاباد غارت کردند و این سعی را داشتند اینگونه القا کنند کرد‌ها مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، اما رهبری امام خمینی (ره) آنقدر مردمی بود که باعث شد صف مردم از ضد انقلاب جدا شود.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه طی هشت سال دفاع مقدس پنج استان درگیر جنگ بودند، اضافه کرد: جنگ با دشمنان خارجی هنوز هم در آذربایجان‌غربی جریان دارد.

فرمانده سپاه شهدا اظهار داشت: ناکامی دشمنان حاصل اتحاد بین اقوام اهل تشیع و تسنن بوده و این اتحاد رمز ماندگاری آذربایجان‌غربی در چهل سال مقاومت است.

سردار شهسواری بیان کرد: ضریب امنیت در استان ما از همه جای ایران بیشتر است؛ همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند امنیت باید پایدار و بومی باشد و این امنیت با مشارکت نیرو‌های بومی امکان‌پذیر است.

او اضافه کرد: اقتدار نظام به‌گونه‌ای است که حتی تصور تعدی به مرز‌های ایران در ذهن بیمار ضدانقلاب نمی‌گنجد.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان‌غربی همچنین خطاب به دانشجویان اهل تسنن، افزود: دانشجویان اهل سنت باید با تفکر علمی و عینی دفاع مقدس را برای دوستان خود تبیین کنند، زیرا این مسئولیت خطیری است و ما نیز مسئول خون ۳۶ هزار خونی هستیم که در این راه و در این استان ریخته شده است.

انتهای پیام/م

اختتامیه طلیعه حکمت در نقده

 

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.