نوسان قیمتی خاصی در بازار کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون با استفاده از توان نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی دستگاه های اجرایی دیگر گشت های مشترک به صورت شبانه روزی در حال انجام است و نوسان قیمت خاصی در بازارهای استان مشاهده نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش قیمت ۲ محصول کشاورزی گوجه فرنگی و پیاز قرمز به دلیل تغییرات فصلی بوده و ارتباطی با طرح مدیریت مصرف سوخت ندارد.

او بیان کرد: افزایش کرایه خودرو‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری از مهمترین گزارش‌هایی است که از سوی مردم به سامانه ۱۲۴ گزارش شده است.

حسین پور ابراز داشت: مسئولیت تاکسی‌های درون شهری، شهرداری‌ها و خودرو‌های برون شهری، سازمان حمل و نقل جاده‌ای است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قرار است در جلسه‌ای با حضور کارشناسان و مسئولان نرخ‌های مصوب جدید کرایه تاکسی درون و برون شهری به رانندگان اعلام شود و تا آن زمان رانندگان اقدام به افزایش قیمت خودسرانه کرایه‌ها نکنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اصناف خود مشتری کالا‌های دیگر هستند و بیشتر آنان با انصاف هستند تاکید کرد: با وجود این مردم بهترین یاریگران بازرسان بازار هستند.

حسین پور تصریح کرد: با وجود تلاش شبانه روزی بازرسان و همه دستگاه‌های اجرایی، اما در صورت مشاهده تخلف مردم می‌توانند در محل بمانند تا در کمترین زمان ممکن بازرسی به محل اعزام شوند.
انتهای پیام/غ

افزایش قیمت در بازار استان نداشتیم

 
برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.