احتمال شکایت جدید از استقلال به فیفا/ صبر خانواده پورحیدری تمام شد؟

همسر مرحوم منصور پورحیدری از احتمال شکایت به فیفا برای دریافت مطالبات همسرش از استقلال خبر داد.

شجاعی:می توانم از استقلال برای دریافت مطالبات منصور پورحیدری به فیفا شکایت کنمفریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: انگار باشگاه استقلال تهران و مدیرانش از یاد برده اند که چه کسانی ۵۰ سال از زندگی خود را صرف این تیم کرده اند. تمام مدیران این باشگاه به ما قول داده اند که مطالبات پروحیدری را پرداخت کنند، اما تا این لحظه دریافتی از این باشگاه نداشته ام. شاید مدیران شناختی از منصور ندارند و باید مطالعاتی درباره او انجام بدهند.

شجاعی ادامه داد: منصور پورحیدری ۵۵ سال از زندگی خود را وقف فوتبال و استقلال کرد و حتی از جیب خودش هم برای این تیم خرج کرد. ما تنها به دنبال دریافت قرارداد دو فصل پایانی منصور از استقلال هستیم، اما مدیران آن را پرداخت نمی‌کنند.

همسر پورحیدری افزود: به حرمت منصور من هیچ وقت به دنبال شکایت از استقلال نبوده، اما بدانید که فرصت آن نیز بود که ما از استقلال به فیفا شکایت کنیم، چون قرارداد او با استقلال در دسترس است. مدیران باشگاه استقلال بدانند من و فرزندانم نیز استقلالی هستیم و به حرمت این تیم منتظر می‌مانیم تا مدیران دوستانه حق ما را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید:استقلال و شهرخودرو در مسیر لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات شجاعی درباره طلب پورحیدری از تیم استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
yar
۱۶:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چراباید باشگاه استقلال دولتی باشه که از بیت المال پول مفت وباچ به بازیکناش بده...خدا روز قیامت تمام حیف ومیل کنندگان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
استقلال اسمش دولتی است ولی هزینه اش با پول بازیکنانش با فروش بازیکن و تبلیغات و ایرانسل تامین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چقد بی انصافید،پولشو بدید دگه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خدارحمتش کنه ، بنده نه هیچ علاقه ای به فوتبال دارم نه به قرمز و آبی ولی وقتی حق کسی مورد ظلم و بی توجهی قرار بگیره دلم به درد میاد. اگر از مسئولان اون باشگاه غیرت دارن به فکر باشن چونکه خدابیامرز مزدشو باید بعد کارش میدادین بهش ندادین حالا هم که از دنیا رفته مزدش که بدیهی هست بایستی به جبران قطره ای از ژحماتش که عمرشو برای باشگاه شما گذاشته بجز حق و حقوقش خیلی بیشتر هوای امانتی هاش که اهل بیتش هستن. رو داشته باشید تازه حق زحمتش که قراردادباهاش بستین رو ندادین ؟؟؟!!!!؟ مارا چه شده؟/اسم خودمونو انسان میزاریم ؟ خانوادش‌با دهان پرخون زبان اومده اند!! لطفا تایید کنید شاید اگر بخونن تلنگر ی باشه براشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پول بنده خدا رو بدن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۵:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
به نام خدا : مدیران باشگاه استقلال باید پول قرارداد با مرحوم پور حیدری را به قیمت الان یعنی به روز بدهند نه قیمت آنموقع که بنزین لیتری صد تک تومانی بود !! گوجه پنج کیلو هزار تومان بود !! گوشت قرمز را حتی فقیران هم می توانستند بخرند و بخورند و.......
آخرین اخبار