تمامی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است

مدیرکل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به جز راه فرعی سی‌سخت به پادنا باز و تردد در آنها روان است.

تمامی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به جز محور سی‌سخت به پادنا باز استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد‌حسین نصیری‌راد مدیرکل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:این  استان دارای ۷۹ گردنه و ۲ هزار و ۸۴۶ کیلومتر جاده برف‌گیر است.

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از استقرار ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این راهدارخانه‌ها بیش از ۲۵۰ نفر آماده باش و ۱۰۰ نفر نیروی پشتیبان برای ارائه خدمت به مسافران در عملیات‌های راهداری پاییز و زمستانه مستقر هستند.

او با بیان این‌که گردنه بیژن با توجه به بارش سنگین برف تا اطلاع ثانویه مسدود است گفت: با توجه به اینکه عمده بارش‌ها در این محور بصورت برف است بازگشایی آن تا روز‌های نزدیک عید نوروز امکان پذیر نیست.

نصیری راد تصریح کرد: با وجود بارش برف و باران در نقاط مختلف این استان، تمامی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به جز راه فرعی سی سخت به پادنا باز و تردد در آن‌ها روان است.

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد به افرادی که قصد سفر به این استان و به ویژه مناطق سردسیری و کوهستانی آن را دارند توصیه کرد که به امکانات ایمنی از جمله زنجیرچرخ و پوشاک گرم مجهز باشند.
 انتهای پیام/غ

گردنه بیژن مسدود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.