تکریم ارباب رجوع و برخورد با فساد دو محور اصلی جلسه روسا و دادستان‌های گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان به روسا و دادستان‌های سراسر استان گفت: بدون توجه به حاشیه سازی‌ها در برخورد با فساد کوتاه نیایید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جمع روسا و دادستان‌های استان در رامیان گفت: هجمه‌های داخل و خارج از کشور نشان می‌دهد دستگاه قضایی در مسیر درست گام برمی دارد.

هادی هاشمیان خطاب به روسا و دادستان‌های استان گفت: برای رونق واحد‌های تولیدی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به صورت ویژه تلاش کنید و فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی را نیز پای کار بیاورید.

هاشمیان بر برخورد با فساد و مدیرانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند و این عمل نکردن به وظایف، حقوق عامه را تضییع می‌کند افزود: بدون توجه به حاشیه سازی‌ها در برخورد با فساد کوتاهی نکنید و برای مدیران متخلف پرونده تشکیل دهید.

این مقام ارشد قضایی استان افزود: فساد کلی و جزئی برای ما فرق نمی‌کند و در برخورد با مفسدان اغماض نمی‌کنیم.

هادی هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در اتاق روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید به روی مردم باز باشد و با روی گشاده و با حوصله به درخواست‌ها و مطالباتشان رسیدگی کنند.

هاشمیان افزود: برخورد مناسب با مردم و حسن اخلاق باید سرلوحه کارکنان ما به ویژه قضات باشد و باید روسا و دادستان‌ها در نشست‌ها و جلساتی که با کارکنان خود دارد این موضوع را گوشزد کنند.

او ادامه داد: سرعت رسیدگی به پرونده، کیفیت رسیدگی‌ها، رسیدگی زودتر به پرونده‌های مسن و توجه به کار‌های فرهنگی و تکریم ارباب رجوع، سرخط برنامه‌های حوزه‌های قضایی باشد.

نشست فصلی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان به منظور بررسی وضعیت حوزه‌های قضایی و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد محاکم استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام / فا
 

جلسه روسا و دادستان‌های گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.