رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران مطرح کرد؛

مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست با استفاده از ظرفیت استارت آپ‌ها

صدراعظم نوری گفت: ما در کمیسیون محیط زیست شورای شهر آمادگی برگزاری جلسه و تشکیل کارگروه با حضور استارت آپ‌ها جهت حفظ محیط زیست را داریم.

مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست با استفاده از ظرفیت استارت آپ‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حال و روز امروز محیط زیست خوب نیست، گفت: محیط زیست تهران در وضعیت نامناسبی قرار دارد و این وضعیت برای محیط زیست قابل دفاع نیست و اگر ما در حوزه زیست محیطی به درستی دست به عمل نزنیم وضعیت نیز از این بدتر می‌شود و در مقابل آن اگر به درستی عمل کنیم، با بهبود وضعیت محیط زیست می‌توانیم مردم را به حقوقشان برسانیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر افزود: اگر در حوزه حمل و نقل شهری، پسماند و ... برنامه داشته باشیم به طور حتم وضعیت محیط زیست بهبود پیدا می‌کند و باید به این نکته توجه کرد که حضور استارت آپ‌ها در حفظ محیط زیست حضوری مؤثر است.

او با اشاره به برگزاری جلسه با برخی از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در حوزه پسماند گفت: جلسه خوبی با برخی از استارت آپ‌ها در حوزه پسماند و مدیریت آن داشتیم که متأسفانه این جلسه خروجی خوبی نداشت و ما باید بدانیم که برگزاری این جلسات کافی نیست و باید اقدامی عملی انجام شود.

صدراعظم نوری تأکید کرد: باید برای حفظ محیط زیست با کمک استارت آپ‌ها ترتیبی اتخاذ شود و ما در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا این آمادگی را داریم که در قالب کارگروه مدیریت شهری موضوع حضور استارت آپ‌ها برای حفظ محیط زیست را به جدیت دنبال کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار