برگزاری کنفرانس بین المللی محاسبات نرم به میزبانی گیلان

سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان گفت: سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم با همکاری دانشگاه گیلان، انجمن سیستم‌های هوشمند ایران و انجمن سیستم‌های فازی ایران، ۲۹و۳۰ آبان در دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در رودسر برگزار می‏‌شود.

او افزود: این کنفرانس بین المللی با تاکید بر حل مسائل و مشکلات کلان ملی با حضور نخبگان و استادان ممتاز دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه گیلان گفت: نظریه و محاسبات فازی، الگوریتم‌های فراابتکاری، شبکه‌های عصبی، روش‌های نرم در آمار، سیستم‌های هوشمند، یادگیری ماشین، داده کاوی و کاربرد‌های محاسبات نرم از محور‌های این کنفرانس بین المللی است.

احمد رضی افزود: ۵۱۵مقاله به دبیرخانه کنفرانس بین المللی محاسبات نرم ارسال شد که از این تعداد ۱۸۰مقاله برای سخنرانی و ۱۳۳مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.
او گفت: حضور استادان برجسته داخلی و خارجی در زمینه محاسبات نرم و ارائه آخرین دستاورد‌های علمی دنیا در قالب سخنرانی¬‌های عمومی و کارگاه‌های آموزشی، از مشخصه‌های بارز این کنفرانس بین المللی به میزبانی گیلان است.

رئیس دانشگاه گیلان، با اشاره به برگزاری ۴ کارگاه تخصصی در این کنفرانس، تصریح کرد: ۷ استاد برجسته از کشور‌های برزیل، چین، کره و هند و ۳ استاد برجسته داخلی در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

 

انتهای  پیام/م.ع

گیلان، میزبان کنفرانس بین المللی محاسبات نرم

برچسب ها: دانشگاه ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.