رئیس پلیس راهور اردبیل:

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی علیه آشوبگران در اردبیل اعلام شد

رئیس پلیس راهور اردبیل از اعمال تمهیدات ترافیکی در راهپیمایی علیه آشوبگران در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در اردبیل خبر داد.

سرهنگ وحید علیپور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی علیه آشوبگران در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در اردبیل اعمال خواهد شد.

او افزود: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی علیه آشوبگران و اختشاشگران در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه از ساعت ۸ صبح در اردبیل اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در طول خیابان امام (ره) محدوده ایستگاه سرعین تا میدان امام حسین (ع) و همچنین طول خیابان نائبی از محدوده ۱۵ خرداد تا میدان شریعتی و تمامی معابر منتهی به طول خیابان امام (ره) اعمال خواهد شد.

علیپور تصریح کرد: از ساکنان محدوده‌های اعلامی تقاضا می‌شود از پارک خودرو‌های خود در مسیر و محدوده ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده خودرو‌های آن‌ها توسط خودرو بر‌های پلیس راهور از محل خارج و به پارکینگ منتقل می‌شود.

او اظهار کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود از پارک خودروی خود در طول مسیر راهپیمایی خودداری کنند همچنین برای روان‌سازی ترافیک با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی علیه آشوبگران در اردبیل برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد
۱۴:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من یه ایرانی ام جانمفدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بابت گرون شدن بنزین خوشحال باشین