در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ مطرح شد؛

انجام ۴۷ هزار مورد بازرسی در طرح تشدید نظارت بر بازار

مدیرکل بازرسی سازمان حمایت گفت: طی اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ۴۷ هزار مورد بازرسی انجام و بیش از ۳ هزار پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

انجام ۴۷ هزار مورد بازرسی در طرح تشدید نظارت بر بازاربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان داریوش بهنود قاسمی در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ با بیان اینکه در مواقع بحرانی برخی افراد سودجو به دنبال ایجاد مشکلاتی در زنجیره تامین و توزیع کالا هستند، گفت: سازمان حمایت با تشدید اقدامات کنترلی در سراسر کشور با بازرسی صنوف، اتحادیه‌ها و بازار در ابعاد خرد و کلان، بازرسی‌هایی انجام و پرونده‌هایی را به سازمان تعزیرات ارجاع داده است.

او با بیان اینکه عمده تخلفات مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن میزان سود بوده است تصریح کرد: بیشتر این تخلفات هم در خصوص اقلام اساسی مصرفی نظیر موادغذایی، بهداشتی، شوینده ها، پروتئینی و لبنی بوده است.

بهنود قاسمی ادامه داد: طی اجرای این طرح ۴۷ هزار مورد بازرسی انجام و بیش از ۳ هزار پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع دادیم که گواه آنها، پرونده‌های موجود است.

او گفت: تلاش کردیم در ادامه اجرای طرح تشدید نظارت، انبارها، سردخانه‌ها و بازار را در کنترل خود داشته باشیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه برنامه، به تشریح اقدامات سازمان تعزیرات پرداخت و گفت: از همان ساعات اولیه شروع طرح مدیریت مصرف سوخت، برای رسیدگی به تخلفات وارد عمل شدیم.

او افزود: بر همین اساس طرحی به سراسر کشور ابلاغ و طی آن مقرر کردیم که شعب ویژه به تخلفات افزایش قیمت اختصاص یابد و این شعب، رسیدگی خود به پرونده‌ها را یک هفته‌ای انجام دهند و به استحضار هموطنان برسانند.


بیشتر بخوانیداعلام زمان واریز اولین مرحله یارانه معیشتی/ افزایش قیمت بنزین در قیمت کالا‌ها اثری ندارد


رایگانی تاکید کرد: البته این نظارت‌ها در تمام ایام سال وجود داشته، اما در این طرح جدید، تمام بضاعت خود را به کار گرفته و گشت‌های مشترک را به دو برابر افزایش دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار