آتش اغتشاشگران چقدر به اموال عمومی خسارت زد؟

آشوبگران و فریب خوردگان به بهانه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین ۱۵۰ میلیارد ریال به اموال عمومی در شهرستان بهمئی خسارت وارد کردند.

آتش اغتشاشگران چقدر به اموال عمومی خسارت زد؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین عده‌ای آشوبگر و یا فریب خورده با این بهانه به خیابان‌ها آمده و با تخریب اموال عمومی خسارات زیادی را وارد کردند که بدون شک با این اقدام مردم متضرر شده‌اند.

حکمت‌الله سنایی فرماندار شهرستانی بهمئی با تاکید بر اینکه تجمعات غیر قانونی آشوبگران در این شهرستان تلفات جانی نداشت، گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال به اموال عمومی خسارت وارد شده است.


بیشتر بخوانید: تکذیب کشته شدن ۱۵ نفر در اغتشاشات مریوان


حکمت‌الله سنایی از آتش زدن ۴ بانک توسط آشوبگران خبر داد و افزود: این افراد با هجوم به برخی ادارات از جمله فرمانداری شهرستان بهمئی اقدام به شکستن شیشه و تخریب ساختمان برخی ادارات کردند.

تخصیص یا نقدینگی اعتبارات عمرانی شهرستان محروم بهمئی تفاوت آنچانی با خسارات وارده به اموال عمومی توسط آشوبگران ندارد که بدون شک این اقدام اختشاش گران و فریب خوردگان چندین سال، این شهرستان محروم را از قافله توسعه عقب انداخت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

خسارت آشوبگران در کهگیلویه و بویر احمد به اموال عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
قطع شدن اینترنت چطور؟ چقدر به مردم ضربه زد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟