سخنگوی ناجا خبر داد؛

دستگیری تعدادی از آشوبگران حوادث اخیر/ مردم اطلاعات خود در خصوص اقدامات خرابکارانه را به ۱۱۰ گزارش دهند

سردار نوریان از دستگیری تعدادی از آشوبگران اخیر در کشور خبر داد.


دستگیری تعدادی از آشوبگران حوادث اخیر/ مردم اطلاعات خود در خصوص اقدامات خرابکارانه را به ۱۱۰ گزارش دهندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد نوریان سخنگوی ناجا اظهار داشت: همان طور که مردم عزیز در جریان هستند پس از اجرای طرح مدیریت سوخت، شاهد اظهار نگرانی‌هایی از سوی بخشی از مردم بودیم که با اعتراضاتی همراه بود و عده‌ای فرصت طلب با سوء استفاده و بهره برداری از فضای حاکم بر جامعه، بستر برخی تحرکات خرابکارانه را به وجود آوردند.

وی افزود: در فضای این تحرکات، عناصری که عمدتا از طیف؛ منافقین، سلطنت طلب ها، اراذل و اوباش و در یک کلام "اشرار" که با سازماندهی جبهه استکبار و عوامل منطقه‌ای و داخلی آن‌ها از مطالبات مردمی سوء استفاده کرده و سعی در "موج سواری" داشتند و با تلاش برای برهم زدن نظم و امنیت، تخریب اموال عمومی، به کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث خسارت‌های مالی و بعضا جانی شدند و مهم‌تر از همه با ایجاد ناامنی در جامعه، رعب و وحشت ایجاد کردند که قطعا این اقدامات جز خوشحال کردن دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران، ثمره دیگری نداشت.

سخنگوی نیروی انتظامی بیان کرد: در این میان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در عمل به وظایف ذاتی و قانونی، بدون تعلل، مقتدرانه و با به کارگیری ظرفیت‌های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی خود تلاش کرد در وهله اول بروز این حوادث، بواسطه "جو هیجانی" که در جامعه ایجاد شده بود، با "هوشیاری" وارد عمل شود، آرام کردن جو هیجانی از یک سو و جلوگیری از تعرض به جان و مال مردم در برابر تحرک کور و تخریب گرانه اشرار در گام اول و در مرحله بعدی با بررسی ابعاد موضوع با بهره گیری از راهبرد کنترل و مدیریت بحران، جداسازی صف مردم از اشرار را در دستور کار قرار داد که البته بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب به این جدا سازی کمک کرد و آبی بود بر آتش بزرگی که در کشور شعله ور شده بود.

سردار نوریان اضافه کرد: گام بعدی؛ تمرکز بر روی عناصر اصلی و گردانندگان صحنه‌ای و جلوگیری از حجم تخریب‌ها و گسترش ناامنی‌ها بود، اقدامات اطلاعاتی، شناسایی عوامل این تحرکات و ارتباط آن‌ها با دست‌های پشت پرده در خارج از کشور مهم‌ترین بخش مأموریت ناجا بود که با همکاری نیرو‌های جان بر کف بسیج و سایر دستگاه‌های امنیتی و همراهی مردم به نتیجه رسید، تعداد قابل توجهی از اشرار و عناصر آشوبگر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی یاد آور شد: مدیریت هوشمندانه و با اقتدار حوادث اخیر که در مدت زمان چند روزه به پایان رسید، در مقایسه با عمق و گستردگی، خشونت آمیز بودن، حجم تخریب گری، غارت اموال عمومی و مردمی توسط اشرار، کار بزرگی توسط پلیس بود که می‌طلبد رسانه‌ها و صاحب نظران در روشنگری و آگاه سازی بیشتر اذهان عمومی اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:  رسانه‌های بیگانه به دنبال ترغیب افکار هنجارشکنانه در جامعه هستند


معاون اجتماعی ناجا خاطر نشان کرد: بنده از همین جا از مردم عزیز بابصیرت، ولایت مدار، فهیم و انقلابی ایران اسلامی که هوشمندانه سرنخ این تحرکات را به خوبی تشخیص دادند که این آشوب گری‌ها در جهت مطالبات آن‌ها و منافع عمومی جامعه نیست و به موقع صف خود را از اشرار و تخریب کنندگان اموال عمومی و مردم جدا کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: از حساس‌ترین بخش اجرای مأموریت پلیس تشخیص و جداسازی صف مردم عادی که به آن‌ها آسیبی نرسد، در عین حال برخورد قاطع با اشرار بود و می‌طلبید نیرو‌های عمل کننده با سعه صدر، هوشمندی و در عین حال با اقتدار و صلابت برخورد کنند. واقعا تحمل همکارانم در مواجهه میدانی قابل تقدیر است، البته برخی از نیرو‌های پلیس در این حوادث دچار مصدومیت و مجروحیت شدند، همچنین دو تن از سبزپوشان جان برکف و مخلص به فیض رفیع شهادت نائل آمدند که از خداوند متعال علو درجات این شهیدان و همچنین شهدای عزیز بسیج را خواستاریم.

سردار نوریان مطرح کرد: همان طور که فرمانده محترم نیرو اعلام کردند " امنیت مردم " خط قرمز پلیس است، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بدانند که نیرو‌های "وظیفه شناس"، "متعهد" و "مردمی" پلیس در کنار و همراه مردم برای برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد، ان شاء الله به تدریج اقدامات نیروی انتظامی، در تداوم شناسایی و دستگیری عوامل خودفروخته و آشوبگر و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت، به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی می‌رسد.

سردار نوریان در پایان گفت: انتظار است مردم عزیز نیز در همراهی با فرزندان خود در نیروی انتظامی، هرگونه اخبار، اطلاعات و مشاهدات خود در خصوص اقدامات خرابکارانه را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰) گزارش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
حالا چند نفر رو هم گرفتید. ایا قیمتها درست میشه؟ ایا درد مردم درمون میشه؟ چی حل میشه؟ برو گوجه و کرایه ها رو قیمت بگیر ببین چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
هرکی را گرفتید برای مجازات یکسال از اینترنت محرومش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سايت آپارات سرچش رو از كار انداخته مثلا ميزني حيوانات بيست سي تا بيشتر نمياره در حالي كه قبل از اين شلوغيا هر تعداد كه ميخواستي مياورد
Iran (Islamic Republic of)
وفایی
۰۴:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
تا سایت محترم آپارات هست نیازی به تلگرام و اینستاگرام نیست.پر شده از کلیپهای مغرضانه (مربوط به دوسال قبل و روزهای اول اغتشاشات که هرروز با تاریخ های به روز شده منتشر میشن )به وسیله اکانتهایی که همین روزهای اخیر ایجاد شدن وکسی نظارت نداره .خواهشاً شما باشگاه خبرنگاران پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
چرا حکومت مجوز تظاهرات مسالمت آمیز در جاهای مشخص شده و کنترل شده نمی دهد ؟ اگر اینگونه باشد این درگیری ها کمتر پیش می آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مردم اعتراضاتشون رو به چه شماره ای اعلام کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند انقلاب
۱۷:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سردار جان شروع کننده اغتشاشات رو میگم کیه فقط تا فرار نکرده برو بگیرش...
روحانی.با دو نفر دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
متاسف باید بود برای عده ایی که با کارهای نسنجیده و ناعاقلانه و هیجانی اعتراض عادی و آرام مردم رو تبدیل به مصیبت کردند و عربستان و اونهایی که قرار بود جوجه ها رو آخر پاییز بشمرن رو شاد کردن! به هر حال روشنه عده ایی از افراد نادان دنبال هیجان منفی بودن و احساسی و جو گیر با جریان برخورد کردن و این از ناپختگی سیاسی هم هست که گرهی رو که با دست میشه باز کرد با دندان باز کنن این جریان هل دادن مردم به سوی تله خشونته که نوعی خود زنیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من: من که مقنعه‌م رو بر نمیدارم هیچوقت خانوم. خیلی های دیگه هم موشون رو رنگ کردن!
معاون: بگو ببینم کی؟؟ اگر بگی از نمره انضباطت کم نمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آخه مگه ما پلیسیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ما هر موقع به 110 زنگ میزنیم بعد یک ساعت میاد که همه چی تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۵:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شعار هر ایرانی ، اینترنت اینترنت !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ضمن عرض خسته نباشید به همة حافظان امنیت کشور اعم از نیروی فداکار انتظامی ، عزیان سپاه و بسیج و ارتش و عوامل اطلاعاتی ، تقاضا می گردد به همة مردم آموزش های لازم را برای مقابله با چنین حوادث ارائه کنند .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام ،
خسته نباشید ،

یکبار خواستم با ۱۱۰ تماس بگیرم ، دیدم خودشان به همه چیز اشراف دارند ،

باز هم خسته نباشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
همشونو بگیرید اینترنتم سریع وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
گوجه کیلویی۱۱۰۰۰ تومن دریاب
Iran (Islamic Republic of)
احمد شهریوری
۱۴:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بابااینترنت رو وصل کنید میخوام پی گیر تحویل پارس تندرمون باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
انشاءالله، دشمنای ایران، خودشون دچار آشوب و مشکل بشن، مثل آمریکا و اسرائیل. اینقدر دچار بلا بشن تا دنیا از دستشون نفس بکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
۱۱۰ اماده باشه اونایی که میگن چیزی گرون نمیشه با این کارایی که شده اگه گرون شدو دروغ گفتن مردونه برید بگیریدشون که کشور را بکدفعه بدون اطلاع رسانی مباحثه و کارشناسی و میز گرد بهم نریزن هدف از کارهای بدون اطلاع قبلی مگه ریختن اب به اسیاب دشمن نیست یعنی هر ادم ساده ای هم میتونه درک کنه که اینگونه کار کردن و حرکت زدن چه مشکلاتی را درست میکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا سلام ۱۱۰ ؟
ببخشید از جمعه پمپ بنزین سر کوچمون سر خود بنزینو گرون کرده.... ازش میپرسیم چرا میگه نمیخوای نزن....
لطفا پیگیری کنید
Germany
سود ملیاردی با سیم کارتهای ترکیه افغا نستان و کشورهای همسایه
۱۴:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سیم کارتهای ترکیه و بازار داغ انها در ایران به راهتی و قیمت ارزان این سیم کارتها ۱ ماه اینترنت مجانی و بعدا هم قابل شارژ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اون از تلگرام و دلار و گرونی پارسال اینم از بنزین و اینترنت و مطمئنا گرونی روزهای آینده که اصلا هم نمی تونید کنترل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی خدایی
۱۳:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سرکره گان تروریستی اشرار اغتشاشگران را باید شناسایی پیگیری کنید و ضرر و زیان حادثه دیدگان مادی که ضرر دیده اند مردمی و دولتی را از پول حساب بانکی که دارند نظام باید سلب کند و این طوری میتوان ضرر و زیان های دولت و مردم را داد و بعدش اشرار را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چشم ابن ابوبکر البغدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
این خرابکارها از جاهای دیگه دستور میگیرن و مردم نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ای روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مردم اعتراضاتشونو کجاببرن؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۳:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مرگ هى اينترنت اينترنت ! جووناى مردم مُردن دستگير شدن شما همش فكر اينترنت اااااه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حداقل اینترنت رو و صل کنید
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۱:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت چی شد؟؟
آخرین اخبار