تولیت مسجد مقدس جمکران مطرح کرد؛

فتنه اخیر سبب رشد جبهه حق و اسلام ناب شد

حجت الاسلام رحیمیان گفت: از ابتدای نهضت اسلامی در ایران همه فتنه‌هایی که ناشی از دسیسه‌های دشمنان بیرونی و یا جهالت‌های نیرو‌های داخلی بوده هر چند واقعه تلخی بوده، اما سبب رشد و بالندگی جبهه حق و اسلام ناب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در جلسه شورای معاونین مسجد مقدس جمکران که امروز در سالن جلسات این مکان مقدس برگزار شد با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: نام و حضور ضمنی سپاه در میدان عمل زمینه ساز کاهش شرارت‌ها و اغتشاشات در روز‌های اخیر شده است.

او افزود: هر روز از حیات انقلاب می‌گذرد حکمت این فرمایش حضرت امام که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» بر ما روشن‌تر می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: هر چند در اصل و جزئیات اقدام دولت انتقادات کارشناسی وجود دارد، اما ورود حکیمانه و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در همان لحظات اولیه وقوع فتنه، ضمن صیانت از ارکان تصمیم گیری نظام، مانع تحمیل هزینه‌های بیشتر این تصمیم و اقدام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان عنوان کرد: از ابتدای نهضت اسلامی در ایران همه فتنه‌هایی که ناشی از دسیسه‌های دشمنان بیرونی و یا جهالت‌های نیرو‌های داخلی بوده هر چند واقعه تلخی بوده، اما سبب افزایش بصیرت عموم مردم و آشکار شدن دشمنی‌ها و خیانت‌ها و به نفع رشد و بالندگی جبهه حق و اسلام ناب شده است.

انتهای پیام/الف

فتنه اخیر به رشد جبهه اسلام ناب منتهی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.