رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی؛

اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،دومین جلسه‌ی ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه برگزار شد.
 
گروسی رئیس دادگستری کل استان در این جلسه با اشاره به اینکه عده‌ای با استفاده از موضوع افزایش قیمت بنزین و ناامید کردن مردم برای شرکت در انتخابات تلاش می کنند گفت: باید با تشریح دستاورد‌های بی نظیر انقلاب اسلامی در جهت صیانت از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی که یکی از مهمترین آن شرکت در انتخابات است، گام برداریم.
 
گروسی با اشاره به تلاش عده‌ای برای سواستفاده از فضای موجود جامعه گفت:این اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند و مردم باید با هوشیاری خود و کشور را در مقابل این حرکات شوم حفظ کنند. وی در ادامه از دستگیری عده‌ای ازاین اغتشاشگران در استان خبر داد و گفت:این افراد در سریع‌ترین زمان محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.
 
رئیس دادگستری کل استان با بیان اینکه همزمان با سالروز میلاد رسول گرامی اسلام تعدادی از زندانیان مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند در این زمینه برای اولین بار ۴۹نفر جرائم امنیتی بنیز که مربوط به استان ما بود مورد عفو و بخشش مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

او از احصا جرائم انتخاباتی و ایجاد جوی امن برای برگزاری انتخابات و اطلاع رسانی‌های درست در زمینه‌ی انتخابات خبر داد و بر عدم استفاده از وقت و امکانات اداری مدیران و کارمندان ادارات بر له و علیه کاندیدا‌ها تاکید کرد.

در این جلسه حاضران به ارائه‌ی پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
 
انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.