نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۹؛

بی‌ام‌و آماده عرضه M8 گرن‌کوپه ۲۰۲۰ تا یک ماه آینده

شرکت بی‌ام‌و قبل از معرفی گرن‌کوپه جدید خود در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، تولید این خودرو را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تمامی شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۹ گرد هم آمدند تا جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند. نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یکی از مطرح‌ترین رویداد‌های خودرو در جهان است که اهمیت فراوانی برای ایجاد قرار داد، تبلیغات و فروش شرکت‌های مختلف دارد. شرکت بی‌ام‌و که به عنوان یکی از برترین خودروساز‌های آلمانی شناخته می‌شود نیز هر ساله حضور پر رنگی در این نمایشگاه دارد، این شرکت امسال نیز با چندین خودرو به نمایشگاه آمده و قصد دارد به سرعت خودرو‌های خود را وارد بازار کند. برخلاف دیگر شرکت‌ها که اغلب مدل‌های معرفی شده خود را پس از چند ماه وارد بازار می‌کنند. طبق اخبار جدید، تولید خودرو بی‌ام‌و M8 Gran Coupe پیش از آغاز نمایشگاه شروع شده و شرکت آلمانی برنامه دارد تا حدود یک ماه دیگر در تعطیلات کریسمس و ماه ژانویه این مدل را وارد بازار کند.

مشخصات فنی، مانند همیشه پر مدعا

سری گرن کوپه بی‌ام‌و آنقدر شناخته شده است که خریداران ندانسته هم می‌توانند به توانایی‌های فنی آن اعتماد کنند، اما طبق اعلام بی‌ام‌و M8 Gran Coupe جدید از پیشرانه ۴.۴ لیتری توربو دوگانه ۸ سیلند با قدرت ۶۰۰ اسب‌بخار و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. با این مشخصات، M8 Gran Coupe شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۳.۱ ثانیه طی خواهد کرد. نسخه دیگر این خودرو با پیشرانه ۶۱۷ اسب‌بخاری نیز عرضه می‌شود که در ۳ ثانیه از حالت سکون به شتاب ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد. مدل چهار در این خودرو از سیستم انتقال ۸ سرعته و دیفرانسیل چهار چرخ بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: مدل الکتریکی خودروی بی‌ام‌و X3، اتومبیلی کارامد و جذاب + تصاویر


از دیگر ویژگی‌های سدان M8 می‌توان به ترمز‌های بزرگ سرامیکی-کربنی، سیستم ترمز بهبود یافته، شیار عقب بزرگ‌تر و سقف فیبر کربنی اشاره کرد. همانطور که گفته شد بی‌ام‌و در حال تولید این خودرو است و بخش اول فروش آن در ۴۰۰ نسخه در ژانویه به بازار عرضه می‌شود، از این تعداد ۵۰ مورد به بازار آمریکا آمده تا فروش اولیه این خودرو در این منطقه آغاز شود. قیمت M8 Gran Coupe در بازار آمریکا از ۱۳۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

معرفی سری جدید بی‌ام‌و M8 Gran Coupe

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار