فرمانده سپاه خراسان شمالی از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در قالب هزار برنامه در چهلمین سالگردتاسیس بسیج مستضعفین خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ چمن فرمانده سپاه خراسان شمالی در نشست خبری هفته بسیج گفت: به اقشار ۲۲ گانه ماموریت داده شده در حوزه‌های مختلف بواسطه ماموریت‌هایی که در کنار سایر دستگاه‌ها اجرایی دارند و مقوم خدمت رسانی دستگاه‌ها با مردم هستند تلاش کنند با دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی و بسیج را به معرض نمایش بگذارند.

سرهنگ چمن افزود: در مجموع ۵۰ عنوان برنامه  در مجموع کل بسیج سپاه استان به مناسبت این هفته تدارک دیده شده و هزار برنامه در رده‌های مختلف بسیج ارائه خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری کنگره عظیم ۹۲ هزار شهید کشور در تهران عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای استان از ماه‌های قبل شروع شده است که در ۳۰ ابان اغازین روز هفته بسیج همزمان با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا این یادواره‌ها نیز در برخی از شهرستان‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ چمن با بیان اینکه بسیج همواره در تعامل با دستگاه‌های اجرایی است افزود: مجموعه‌ی این تعاملات و برنامه‌ها در قالب نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب بعد از غبارروبی مزار شهدا در محل دهکده مقاومت سالن ورزشی ۹ دی با حضور خانواده‌های معظم شهدا؛ مسئولین و بسیجیان افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اقتدار کامل نظام جمهوری اسلامی و بسیج افزود: از عموم مردم با بصیرت دعوت می‌شود تا ۵ اذر در همایش شکوه و اقتدار بسیج به عنوان بسیجی در مصلی‌های نماز جمعه و مراکز اعلام شده حضور یابند.

انتهای پیام/ د

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت ارشاد ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.