ضعفی که پرسپولیس را آزار می‌دهد/ «قد» سرخ‌ها به حریفان نمی‌رسد!

تیم فوتبال پرسپولیس در ۱۰ هفته ابتدایی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ضعفی داشته که در صورت برطرف نکردن آن در ادامه رقابت‌ها دردسر‌هایی را برای سرخپوشان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته دهم با وقفه‌ای کوتاه مدت به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق همراه شد تا تیم‌ها به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازند.

ضعفی که پرسپولیس را آزار می‌دهد/ «قد» سرخ‌ها به حریفان نمی‌رسد!

تیم فوتبال پرسپولیس که از ۱۰ بازی خود صاحب ۱۹ امتیاز شده تاکنون سه باخت در کارنامه خود داشته است. آمار فنی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها ضعف عمده‌ای در نبرد‌های هوایی با حریفان داشته اند.

شاگردان گابریل کالدرون در مجموع این بازی‌ها تنها توانستند در ۳۲ درصد از این مصاف‌ها موفق ظاهر شوند. این در حالی است که میانگین قدی بازیکنان پرسپولیس بسیار بالاست و جزو سه تیم بلند قامت لیگ برتر محسوب می‌شود.

ضعفی که باعث شد تا پرسپولیسی‌ها دفاع خود را هنگام شوت و سانتر‌های بلند حریفان کمی نزدیک‌تر به دروازه اش آغاز کند. سرخپوشان هنگام حملات نیز کم تعداد ظاهر شدند تا شکست‌های آن‌ها در رسیدن به دروازه حریفان بالا باشد.

پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در بین شانزده تیم لیگ برتری هنگام توپ گیری بوده است. آن‌ها کمتر اجازه داده اند تا دریبل بخورند. با این حال سرخ‌ها در مصاف‌های یک به یک نیز خیلی خوب نبودند و میزان دریبل‌های موفق بازیکنان این تیم کمتر از استقلال تهران، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، شهرخودرو و صنعت نفت آبادان بوده است.

سرخپوشان پایتخت در حالی خود را برای یازهمین باری مقابل نفت مسجدسلیمان می‌کنند که این تیم تاکنون یازده گل زده و پنج گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار