تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)عنوان کرد؛

مردم شجاعانه ‌دست آشوب‌گران را کوتاه کردند

آیت الله سعیدی گفت:مردم با حضور پرشور در راهپیمایی نشان دادند تفاله‌های ضدانقلاب کوچک‌تر از آن هستند که با نظام دربیفتند.

مردم شجاعانه ‌دست آشوب‌گران را کوتاه کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله سید محمد سعیدی،نماینده، ولی فقیه در قم و  تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان قم که علیه اغتشاشگران برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم پیامی است که بر سر پیمان با اهل‌بیت (ع) هستیم و تا آخر عمر بر پیمان ولایت ایستاده‌ایم.

او با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و شجره طیبه با اقتدار و بصیرت دشمنان و آشوب گران را سرکوب می‌کند، افزود: مردم با این حضور پرشور نشان دادند که تفاله‌های ضدانقلاب کوچک‌تر از آن هستند که با نظام اسلام دربیفتند.

نماینده، ولی فقیه در قم تصریح کرد: با اعتراف دشمن مدت‌ها بر برنامه اغتشاشات برنامه‌ریزی و هزینه شده بود، ولی با سرعت نابود شدند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) تصریح کرد:رهبر انقلاب بسیار حکیمانه و ایثارگرانه و شجاعانه حرکت کردند وصف‌ها را جدا و مکر دشمن را نشان دادند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه این اغتشاشات در طول چهل سال گذشته با فتنه‌های گذشته متفاوت بود، ادامه داد: این آشوب‌ها برای از بین بردن جبهه مقاومت در ایران اسلامی طراحی‌شده بود، ولی مردم مومن ایران شجاعانه به میدان آمدند و بسیج و نیروی انتظامی دست آشوب گران را کوتاه کردند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم توجه دولت به مشکلات اقتصادی کشور افزود:مردم مطالبات به حقی دارند و اینکه چرا سهمیه‌بندی بنزین این‌گونه اجرا شد و نباید به مردم شوک وارد می‌شد.

او گفت: رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان نقطه نظرات آن‌ها را گوش دادند و باید مشکلات تولیدکنندگان موردتوجه مسئولان باشد.

نماینده، ولی فقیه در قم خاطرنشان کرد:بدخواهان نظام بدانند که ملت شجاع ایران وظیفه شرعی و ملی خود را تا خنثی‌سازی و سرکوب فتنه گران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله سعیدی در راهپیمایی ضد آشوبگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.