اهمیت همدلی برای رفع گرفتاری‌ نیازمندان

نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش خیرین رضوی که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش نکا برگزار شد به اهمیت همدلی برای رفع گرفتاری‌های نیازمندان تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش خیرین رضوی که در  نکا برگزار شد، به اهمیت همدلی برای رفع گرفتاری‌های نیازمندان تاکید کرد و گفت: تلاش متولیان آستان قدس رضوی در جهت پیگیری مشکلات مردم مناطق محروم،امداد رسانی در مواقع حوادث و بلایای طبیعی و اعزام زیارت اولی‌ها ستودنی و جای قدردانی دارد.

او خواستار توجه جدی اقشار متمکن برای رسیدگی به امورات نیازمندان شد و افزود:مردم ما در همه صحنه‌ها نقش آفرین هستند و در این مسیری که انشالله متولیان آستان قدس رضوی سیاست گذاری کردند هم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی خادمیاری را افتخاری بزرگ دانست و گفت: تلاش کنید فرهنگ رضوی در بین همه خانواده و مردم جامعه نهادینه گردد.

او در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فتنه و اغتشاشات اخیر، افزود: سخنان حکیمانه و هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب خط بطلان را افشا ساخت و بار دیگر سکانداری شایسته ایشان سبب شد تا دشمنان از مواضع خود عقب نشینی نمایند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند و نخواهند گذاشت عده ای فرصت طلب سو استفاده نمایند.

انتهای پیام/س
 

سخنان نماینده ولی فقیه در همایش خیرین رضوی  در  نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.