استاندارد سازی ۴۸ هزار کلاس درس در کشور

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور از استاندارد سازی ۴۸ هزار کلاس درس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رخشان مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور صبح امروز مشکلات و مسائل مدارس پیشداد آشوریان و مسلمانان را بررسی کرد.

رخشان مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور در حاشیه این بازدید در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود:در مهر ماه امسال ۱۰ هزار کلاس درس در کشور به بهره برداری رسید و برنامه ریزی شده است که در دهه فجر امسال ۲ هزار کلاس درس دیگر به بهره برداری برسد.
 
او با اشاره به اینکه ۱۳۶ هزار کلاس درس غیر استاندارد در کشور وجود داشت افزود: از این تعداد ۴۸ هزار کلاس درس استاندارد سازی شده اند.
 
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور ادامه داد:برای استاندارد سازی این تعداد مدارس بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رخشان مهر با اشاره به وجود مدارس کانکسی، خشتی و گلی و سنگی در کشور افزود:طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مهر سال ۹۷ تصمیم بر این شد که در گام اول مدارس خشتی و گلی و در گام دوم مدارس سنگی جمع آوری شوند.

او افزود:تا مهر ماه ۹۸ تمامی مدارس خشتی و گلی در کشور به جزءاستان سیستان بلوچیستان جمع آوری شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور ادامه داد:از مهر ماه ۹۸ نیز تلاش می‌شود تا تمامی کلاس‌های خشتی و گلی استان سیستان و بلوچیستان جمع آوری شود.

رخشان مهر افزود:با جمع آوری کلاس‌های خشتی و گلی جشن "جمع آوری کلاس‌های خشتی و گلی"در استان سیستان و بلوچیستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م

 

سفر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.