با صدور بیانیه؛

شورای هماهنگی تبلیغات از مردم قم قدردانی کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بیانیه‌ای از حضور پرشور و انقلابی مردم قم در راهپیمایی قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات از مردم قم قدردانی کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بیانیه ای از حضور انقلابی مردم قم در راهپیمایی دشمن شکن حمایت از امنیت و اقتدار امروز  قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:شکر و سپاس خداوند قادر متعال رابه پاس نعمت بی بدیل ملتی متدین، بصیر، دشمن شناس و نمونه تاریخ، مردم سلحشوری که علی رغم سختی‌ها و دغدغه جدی اقتصادی ناشی از اقدامات نسنجیده مسئولان با مطالباتی به حق، دفاع جانانه از اسلام و نظام برآمده از انقلاب اسلامی را ترجیح دادند و با لبیک عملی به فرمایشات هوشمندانه و به معنای واقعی کلمه شجاعانه و حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر دسیسه‌های دشمنان کینه توز و مزدوران استکبار و اشرار به صحنه آمدند و باردیگر با استعانت از ذات اقدس ربوبی جل و علا و حضور پر شور در صحنه و شرکت در راهپیمایی خودجوش، خالق حماسه ماندگاری در تاریخ شدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات مایه مباهات و مثال زدنی خود افزودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این احساس تکلیف دینی و انقلاب امت ولایتمدار را ارج نهاده و از آحاد شرکت کنندگان گرانقدر در راهپیمایی مثال زدنی خاستگاه انقلاب اسلامی صمیمانه قدردانی و تقدیر و تشکر به عمل می‌نماید.

انتهای پیام/ش

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور حماسی مردم قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.