آمار تکان‌دهنده درباره کودکان آمریکایی که قربانی خشونت خانگی می‌شوند

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد سه چهارم کودکان و نوجوانان کشته شده در تیراندازی‌های مرگبار یک دهه گذشته آمریکا قربانیان خشونت خانگی بوده‌اند.

آمار تکان‌دهنده درباره کودکان آمریکایی که قربانی خشونت خانگی می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد سه چهارم کودکان و نوجوانان کشته شده در تیراندازی‌های مرگبار یک دهه گذشته آمریکا قربانیان خشونت خانگی بوده‌اند.

طبق نتایج پژوهش منتشر شده گروه کنترل اسلحه «اِوری تاون»، در حالی که کابوس تیراندازی در مدارس و خاطره کشتار‌های «نیوتاون»، «کنتیکت»، «پارکلند»، «فلوریدا» و دیگر شهر‌های آمریکا لحظه‌ای از ذهن والدین آمریکایی دور نمی‌شود، نتیجه بررسی تیراندازی‌های صورت گرفته بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۸ نشان می‌دهد کودکان زیادی در خانه‌های خودشان کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش که مبتنی بر داده‌های پلیس، دادگاه و رسانه هاست، دو سوم این تیراندازی‌ها در داخل منازل رخ داده است.

مدیر تحقیقات اِوری تاون می‌گوید این گروه امیدوار است با ارائه چنین گزارش‌هایی به افزایش آگاهی مردم درباره واقعیت‌های آماری این حوادث کمک کند.

این گروه امید دارد قانون «پرچم قرمز» تصویب شود تا به اعضای خانواده و یا مسئولان اجرای قانون اجازه داده شود از قاضی، خلع سلاح فردی را درخواست نمایند که تهدیدی برای خود و دیگران است. به زعم این گروه، کنترل پیشینه افراد برای فروش انواع اسلحه از طرف قانون فدرال در کاهش تلفات ناشی از این تیراندازی‌ها نقشی غیرقابل انکار دارد.

مدیر تحقیقات گروه اوری تاون افزود اگر این علائم هشدار از طرف خانواده‌ها جدی گرفته می‌شد، با حذف حتی موقت سلاح از خانه‌ها، چه بسا بسیاری از این کودکان هنوز زنده بودند.

رابطه بین خشونت خانگی و تیراندازی‌های جمعی قابل چشم پوشی نیست و نمونه آن هم در اتفاق این هفته «سن دیِگو» مشاهده شد. مردی که حکم محدودیت برای او صادر شده بود، پس از کشتن همسر و سه فرزندش، به زندگی خود پایان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار