فوتبال پرمخاطب ترین ورزش در استان کرمانشاه

بیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: ۶۰ هزار و ۷۷۳ ورزشکار سازمان‌یافته در استان در قالب هیأت‌های ورزشی از ابتدایی سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه ثبت شده است.

فوتبال پرمخاطب ترین ورزش در استان کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   وحید خسروی  با اشاره به  از ثبت ۶۰ هزار و ۷۷۳ ورزشکار سازمان‌یافته در استان در قالب هیأت‌های ورزشی از ابتدایی سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه گفت:  هیأت فوتبال با مجموع ۱۱ هزار و ۱۶۸ ورزشکار سازمان یافته اول، ژیمناستیک با ۷ هزار و ۸۰۴ ورزشکار دوم و تکواندو با ۴ هزار و ۹۳۵ ورزشکار در جایگاه سوم به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی استان شناخته شده‌اند.

او ادامه داد: در بین بانوان، ابتدا ژیمناستیک با دارا بودن ۳ هزار و ۹۶۲ ورزشکار و بعد ورزش‌های همگانی با ۲ هزار و ۳۸۱ و سپس کاراته با آمار ۲ هزار و ۳۳۵ ورزشکار در جایگاه اول تا سوم ورزشکاران پرمخاطب قرار دارد.

او با اشاره به جهش‌های صورت گرفته در آمار ورزشکاران سازمان یافته،بیان کرد: در بین هیأت سه‌گانه استان با ارتقای ۳۰۰‌درصدی به‌عنوان بیشترین رشد در بین تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عدد ۴۶۷ ورزشکار دست یافته است.

انتهای  پیام/ز

 

ثبت ۶۰ هزار و ۷۷۳ ورزشکار سازمان‌یافته در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.