فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص):

در برابر هرگونه تهدیدی قاطعانعه از منافع ملت ایران دفاع می‌کنیم/ آمریکا نسبت به جان سربازان خود مسئولانه رفتار کند

در برابر هرگونه تهدیدی قاطعانعه از منافع ملت ایران دفاع می‌کنیم/ آمریکا نسبت به جان سربازان خود مسئولانه رفتار کندسرلشکر رشید گفت:ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم، اما در برابر هرگونه تهدیدی قاطعانعه از منافع ملت ایران و سرزمین ایران اسلامی دفاع می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در جریان بازدید و نظارت بر مراحل رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به لطف خداوند بزرگ نیرو‌های مسلح ما متشکل از ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از همه ابزار‌های قدرتی که در اختیار دارند و با اشراف اطلاعاتی و رصد اقدامات دشمن، نه‌تن‌ها تهدیدات را به طور دائم مورد ارزیابی قرار می‌دهند، بلکه در مقابل هرگونه تهدیدی از آمادگی بسیار بالایی هم در بعد دفاعی و هم در بعد تهاجمی برخوردار هستند.

او افزود: قدرت نیرو‌های مسلح شامل نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش و سپاه، پدافند هوایی ارتش و هوافضای و موشکی سپاه در چارچوب منافع و اهداف ملت ایران روز به روز در حال آماده شدن است و با قدرت کامل در مقابل هرگونه اقدامات تحریک کننده و مداخله آمیز در دفاع از این سرزمین به صورت سازماندهی شده و روبه افزایش هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، تصریح کرد: ما در این سه هفته اخیر در قلب ایران و در سرزمینی به وسعت بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع یک رزمایش بزرگی را در عرصه پدافند هوایی داشتیم. نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه و کلیه ظرفیت‌هایی در کشور که می‌تواند در این امر به کار گرفته شود تحت امر قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء به فرماندهی امیر سرلشکر موسوی این رزمایش را طرح ریزی و به اجرا گذاشتند.

سرلشکر رشید ادامه داد: ما از همه آموزش‌هایی که تاکنون دیده ایم و از همه تجربیات و سلاح‌هایی که تولید بومی خودمان در وزارت دفاع است، همه این‌ها را تحت امر متخصصان و فرماندهان تست و ارزیابی کردیم و برای دفاع از آسمان ایران، مهارت‌ها و ورزیدگی کارکنان شجاع پدافند هوایی ارتش و سپاه را ارتقاء بخشیدیم.

او با تاکید بر اینکه ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم، اما در برابر هرگونه تهدیدی قاطعانعه از منافع ملت ایران و سرزمین ایران اسلامی دفاع می‌کنیم، تاکید کرد: بعنوان فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از این میدان و صحنه رزمایش پدافند هوایی به دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم که دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه به ویژه منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نسبت به حفظ جان سربازان آمریکایی و به خطر افتادن جان آن‌ها مسئولانه عمل کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)گفت: برای جلوگیری از جنگ گفتار و ارسال پیام تنها کفایت نمی‌کند و به اقدام مناسب و رفتار مناسب نیاز است.


بیشتر بخوانید:آغاز رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت/ عملیات اسکرامبل با پهپادها برای اولین بار


انتهای پیام/س

  رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.