یک کارشناس پشتیبانی یکی از اوپراتور‌های اینترنت اعلام کرد؛

اینترنت از دست رفته جبران می شود

محمدی گفت:اوپراتور‌های اینترنت، مقدار حجم اینترنت از دست رفته را جبران خواهند کرد.

اینترنت از دست رفته جبران می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در روز‌های اخیر موجی از اعتراضات در راستای افزایش سه برابری قیمت بنزین رخ داد و این موضوع باعث امنیتی شدن فضای کشور شد و در نتیجه به دستور دولت اینترنت کشور در ابتدا قطع و سپس اینترنت ملی فعال شددر نتیجه کاربران رو روز‌های اخیر به اینترنت بین‌المللی دسترسی نداشتند، در این بین برخی از مردم اقدام به خرید بسته‌های اینترنتی همراه کرده بودند، اما با توجه به قطعی اینترنت بین‌المللی، امکان استفاده از آن را نداشتند و بسته اینترنتی آن‌ها از بین رفته است،حال تکلیف این دسته از کاربران چه می‌شود؟

این موضوع موجب ناراحتی کاربران شده است، زیرا آن‌ها هزینه‌های بسیاری را برای خرید بسته‌های اینترنت همراه پرداخت کرده‌اند، اما موفق به استفاده از آن‌ها نشدند و به نوعی پول آن‌ها از بین رفته است. در این بین سوالاتی برای این دسته از کاربران پیش آمده است که وضعیت بسته‌های از بین رفته آن‌ها چه خواهد شد؟ آیا اپراتور‌های برای بسته‌های از دست رفته تدابیری اندیشیده‌اند؟

 در ابتدا این دسته از کاربران که بدون اطلاع از قطعی سراسری اینترنت، بسته‌ای را خریداری کرده‌اند و یا بسته قبلی آن‌ها در روز قطعی سراسری اینترنت به پایان رسیده است، باید منتظر بمانند تا شرایط اینترنت کشور با حالت عادی بازگردد.

 اما پس از ۱۱۳ ساعت خاموشی اینترنت، بالاخره شهر‌های قم، تبریز، هرمزگان، اراک و مشهد به شبکه جهانی متصل شدند، میزان اتصال از ۵ به ۸ درصد رسیده است، همچنین برخی از اوپراتور‌های اینترنت خسارت وارده و مقدار نت از دست رفته را جبران خواهند کرد.

محمدی، کارشناس پشتیبانی یکی از اوپراتور‌های اینترنت کشور در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، گفت: در شرکت‌های عرضه کننده اینترنت که قابلیت ثبت در خواست اس. ال.‌ای را دارند، می توانند از طریق دسترسی شخصی به سامانه، درخواست خود را مبنی بر بازگرداندن حجم و یا مقدار خسارت وارده را ثبت کنند، تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

او ادامه داد: درمورد کاربران دیگر اپراتور‌هایی که امکان دسترسی به پنل کاربری برایشان وجود ندارد، احتمالا مشابه این جبران خسارات به صورت خودکار یا تبدیلی به حساب کاربری مصرف کنندگانشان بازخواهد گشت ، اما فعلا این برنامه در هر شرکت ارئه دهنده خدمات اینترنت متفاوت و وابسته به تصمیم مدیران است.


بیشتر بخوانید؛تاکید خبرگان رهبری برجلوگیری از راه اندازی مجدد شبکه‌های خارجی 


انتهای پیام/ش

اینترنت چه زمانی وصل می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۰۲:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
والا من موافق قطع کردن اینترنت نیستم ولی از وقتی قطعه
زندگیم زیبا تره
شبا کتاب میخونم بجای وبگردی
تازه فهمیدم چه خبره
اونایی ام که کلافه ان مثل این معتاد ها خماری اعتیاد وب دارن میکشن
والا ...خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
وای من دارم دیوونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
آقا وصلش کنید خسارت به جهنم کارامون رو زمینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
زمان دقیقو بگید کی وصل میشه خسارت ندید فقط وصلش کنید کل دقدقه ی ما همینه
Iran (Islamic Republic of)
Baran
۱۲:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
یعنی امروز وصل میشه؟