رئیس قوه قضائیه:

مجازات سختی در انتظار ناامن کنندگان جامعه است / اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور دچار اختلال شود

رئیسی گفت: اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور که مهمترین مسئله است دچار اختلال شود.

مجازات سختی در انتظار ناامن کنندگان جامعه است / اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور دچار اختلال شودبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در گردهمایی ۴ هزارو ۵۰۰ نفر از اعضای بسیج دانشجویی گفت: بسیج مجموعه‌ای مومن، دلداده به خدا برخوردار از روحیه جهادی، تلاشگر برای پیشرفت مادی و معنوی جامعه، خردمند نسبت به مردم و مشکلات مردم و دارای روحیه آماده برای هزینه کردن خود و آنچه دارد، است.

او با بیان اینکه بسیجی برای ارتقای جامعه و رفع گره از زندگی مردم تلاش می‌کند، افزود: دانشجو دارای روحیه ابتکار، خلاقیت، نوآوری، برخوردار از روحیه ما می‌توانیم برای پیشرفت جامعه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: دانشجو دارای چهره دوستدار دانش و دانش افزایی برای خود و جامعه است و دارای روحیه حقیقت یاب و حقیقت جو است.

او ادامه داد: دانشجو بودن باعث شده است دانشجوی بسیجی جایگاه بالایی پیدا کند و نیاز‌های جامعه را شناسایی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: شناخت دقیق جامعه و نیاز‌های آن یکی از مولفه‌های دانشجوی سیاسی است. جلوه دانشجوی سیاسی الگو‌هایی هستند که ما آن‌ها را در عرصه‌های مختلف جامعه می‌شناسیم و آن‌ها افرادی هستند که برای دفاع از جامعه آماده بودند و جان خود را در این راه تقدیم کردند.

او افزود: برخی می‌خواهند فرهنگ غربی را در جامعه گسترش دهند و  مدل غربی را در جامعه گسترش دهند و این افراد خود را روشنفکر می‌دانند در صورتی که روشنفکران واقعی شهدا، جانبازان، ایثارگارن و مجاهدان راه خدا هستند که با همه وجود آماده خطر کردن هستند و در دفاع از ارزش‌های الهی حضور دارند.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: نقش دانشجوی بسیجی و جوانان برومند در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب نقش برجسته‌ای است که برجسته‌ترین آن در ۸ سال جنگ تحمیلی و در مقابل با دشمن به دفاع از داشته‌های ملت ایستادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال واقعیت‌هایی روبروی ما است و مقام معظم رهبری در سند راهبردی گام دوم انقلاب تمام این واقعیت‌ها را تصویر کرده‌اند و یادآور شدند و به همه فرهیختگان و صاحبان نظر اعلام کردند که گام نهادند در گام دوم انقلاب نیازمند دانش حرکت مجاهدانه، خدمت عملی، عزم و هضم علمی و دور اندیشی دارد و نیاز است جامعه و دشمن را بشناسیم.

او تصریح کرد: یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب عدالت و مبارزه با فساد است. اجرای عدالت از اهداف مهم و یا مهمترین هدف نهضت الهی است و امام برای برقراری نظام اسلامی محوری ترین نکات را به مردم مطرح کردند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه عدالت بعد از تولید مهمترین مفهوم است، افزود: عدالت و بعثت، عدالت و خلقت، عدالت و معاد، عدالت و فرج، عدالت آفاقی، عدالت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی جلوه‌هایی از عدالت هستند، اما اینجا صحبت ما بر روی عدالت به مفهوم مجلسی آن نیست، زیرا جای آن در حوزه و مدرسه است بلکه سخن ما در مورد عدالت اجرایی و اثباتی است نه عدالت ثبوتی؛ باید مطرح کنیم که  چگونه می‌توانیم هر جا عدالت را اجرا کنیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در راس جامعه امام قرار دارد، گفت: ما می‌خواهیم در جامعه قانون را اجرا کنیم و اجرای عدالت در پیگیری امور و پیشگیری از آسیب‌ها امری ضروری است. اگر عدالت را اجرا کنیم و در جامعه به قانون توجه داشته باشیم جامعه به موفقیت می‌رسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار کرد: قانون گریزی و عدم اجرای آن و ترک فعل‌ها موجب عدم اجرای قانون می‌شود و عدالت را خدشه دار می‌کند و همگی باید خود را موظف به اجرای قانون بدانیم، زیرا خارج شدن هر موضوعی از تعادل باعث ایجاد فساد می‌شود.

او گفت: مردم از همه مدیران، دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه کسانی که به نام حکومت و نظام کاری را انجام می‌دهند می‌خواهند عدالت را اجرا کنند و در این مسیر مقام معظم رهبری پرچمدار عدالت هستند.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: مبارزه با فساد و اجرای عدالت ایجاب می‌کند در هر حوزه در حکومت و فعالیت خود برای کاهش نا هنجاری‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنیم و هیچ دستگاهی در این رابطه مستثنی نیست و هر دستگاهی باید ساختار‌های فساد را رفع کند و ساز و کار‌های فساد زا را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: سال ۸۰ مقام معظم رهبری پیام مبارزه با مفاسد اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند و اعلام کردند که قوه مقننه باید قوانین فساد زا را اصلاح کند. قوه مجریه بستر‌های فساد را ببندد و دستگاه قضایی با فساد مبارزه کند پس همه دستگاه‌ها باید با فساد مبارزه کنند.

او افزود: روحیه مبارزه با فساد یکی از شروط داشتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر افراد روحیه مبارزه با فساد را نداشته باشد، هر روز شاهد یک موضوع و تشکیل یک پرونده خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: امروز جریان دانشجویی یک فرصت کم نظیر برای مبارزه به فساد است وباید این فرصت را مغتنم بشماریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: برای انجام ماموریت‌های خطیری که بر عهده ما است، دولت و مجلس و قوه قضاییه باید این نیروهی عظیم را برای خود فرصت در نظر بگیرد، زیرا جریان بسیج دانشجویی هم یک نیروی انسانی در مبارزه با فساد و هم به عنوان پژوهشگر و هم به عنوان یک سازمان مردم نهاد می‌تواند فساد را به دستگاه‌ها اعلام کند و این نهاد بهترین نهاد‌ها است و باید به حرف و سخن آن‌ها اعتماد کرد.

او با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۶۶ آیین دادرسی کیفری سازمان‌های مردم نهاد که بهترین دانشجویی است باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: نگاه دغدغه‌مند بسیجی فساد را بر نمی‌تابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در رابط با حقوق عامه گفت: امام و رهبری تاکید کردند که حقوق مردم حق الناس است و امروز جریان بسیج دانشجویی جریانی مخلص و دغدغه‌مند طرفدار نظام و ملت است که مواردی را اعلام می‌کند باید آن‌ها را مغتنم بشماریم و به آن‌ها رسیدگی کنیم.

او بیان کرد: امروز در آستانه روز بسیج دانشجویی اعلام می‌کنم که تمام پرونده‌هایی که مورد دغدغه مردم هستند به لطف خدا رسیدگی خواهد شد و اگر در بسیاری از مسائل مردم محرم شناخته شوند اقنای عمومی انجام شود؛ بزرگترین حامی همین مردم هستند. در این راستا حرف کسی، جو سازی و فضا سازی افراد و مسئولان و دو قطبی کردن و ملامت، ملامت کنندگان و سرزنش سرزنش گران را نمی‌پذیریم و این مسئله در سیره و روش ما جایی ندارد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: برخی افراد از دغدغه‌های مردم سوء استفاده کردند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه شدند. افرادی که در کشور نا امنی ایجاد کرده‌اند، دل زن و بچه مردم را لرزاندند و به اموال مردم دست اندازی کردند خودشان و اربابانشان بدانند سخت‌ترین مجازات‌ها در انتظا آن‌ها است و ما اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور که مهمترین مسئله است دچار اختلال شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه کشور ما در منطقه امن‌ترین کشور است، گفت: خون شهیدان، ایثارگری ایثارگران پیش روی ما است و ما اجازه نمی‌دهیم خللی در امنیت ایجاد شود.

او بیان کرد: در اجرای گام دوم انقلاب اطمنیان می‌دهیم با مدد الهی و الهام گرفتن از خون شهیدان کار کنیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: پیام شهیدان این است که ما برای خدا قدم برداشتیم و به مردم تاکید می‌کنند امام و مقتدای نظام را از یاد نبرند و ما پای این پیام ایستاده ایم و تا آخرین قطه خون در اجرای آن عمل می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر این که امروز پرچم مقاومت و ایستادگی در دست رهبر است، گفت: در صدر اجرای عدالت و مبارزه با فساد رهبر قرار دارد و بنده و امثال بنده سرباز ایشان هستیم

او با اشاره به تاکید بسیجیان دانشجو در رابطه با الکترونیکی شدن دستگاه قضایی بیان کرد: در حال حاضر این کار در حال اجرا است و ابلاغ‌ها به صورت الکترونیک صادر می‌شود همچنین یکی از دغدغه‌های مردم به جایگزینی اسناد رسمی به جای اسناد عادی است در حال اجرا است و سامانه ثبت اسناد مسئولین نیز در قوه قضاییه در حال اجرا است.

رئیس قوه قضاییه افزود: ما در قوه قضاییه بر اساس زمان بندی کار می‌کنیم و حرکت ما بر روی برنامه است.

وی تاکید کرد: اگر مردم، نخبگان و مسئولان در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت توجیه و اقناع می شدند وضع به گونه ای دیگر بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
الان سر ته حرفای این چیه ؟چه نکته مثبتی به نفع ملت هست داخلش ؟یا جهت احقاق حق مردم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آقا ملت اشتباه کردن فکر کردن بنزین گرون میکنه همه چیو، شما کوتاه بیا نتو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
انشااله یروز فیلتر شین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بابا ایترنتو وصل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اقای رئیسی گرامی شماچرا بادولت ومجلس همکاری کردین بنزین را گرون کردین ؟؟؟از شما بعید هست فشار روی زندگی مردم را احساس نکردین پیرال سال 11میلیون فقیربودن الان 60میلیون ایرانی احساس فقر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گوگل و اپل بسياري از ابزارهاي برنامه نويسي رو بروي ما برنامه نويسان و توسعه دهنگان نرما افزارهاي موبايل بستند مسئولان خودمان كلا اينترنت رو بروي ما بستند اين واقعا دلسرد كننده هستند چرا مسئولان دارن تو اين شرايط تحريم و فشار اقتصادي با آمريكا همدست ميشن يكي از مهمترين بخش هاي اشتغالزايي و كارآفريني رو از بين ميبرند تو رو خدا پيگيري كنيد اطلاع رساني كنيد اين وضعيت قطع اينترنت تا كي قراره ادامه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
Rohola
۰۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
مجازات گرونی ها دروغگویی های دولت و کی اجرا میکنه اقای ریسی قرار بود از مظلومین دفاع کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سلام سرویس بچه من ۲۰۰هزارتومان گذاشته روی کرایه اش چیکار کنیم
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
لطفا آدرس و جزئیات بگید تا پیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ادمین خدایی تو این چند سال این همه بازدید کننده دیده بودی؟؟؟راستشو بگوو!!
نکنه خودت هم تو قطعی نت دست داری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۰۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ما تشکر میکنیم و تقاضا داریم که هرچه سریعتر امنیت و آرامش به حالت عادی برگرده، ولی گروههای ضدایرانی که پشت این جریانات هستند قطعا از طریق VPS با خارج از کشور ارتباط برقرار میکنند و قطع اینترنت کوچکترین تاثیری در روند کاری اینها نخواهد داشت، قطع اینترنت خانگی بیش از این کاملا بی‌جا و بی‌مورد است و خود عامل تشویش مردم و شادی دشمنان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اینو چی میگی آقایِ قطع کنه اینترنت؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
نت زنجان وصل شد..
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینقدری که ضربه اقتصادی و شغلی و روحی روانی از قطعی اینترنت تو این چند روز خوردم و بهم فشار اومد بابت بنزین نیومده مسخرشو دیگه کم کم داره درمیاد یا نتو وصل کنین یا یه راهی بزارین جلو ما بدبختا درک ندارین عزیزان تحت فشاریم بجا قطعی نت قیمتا رو کنترل کنین اخه من امروز دیدم افزایش قیمت بنزین به گوجه هم ربط داره و ۵برابرش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
کاشکی یه چرنوبیل هم توی ایران رخ بده همه با هم بمیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گوگل ندارم. :D چرنوبیل چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
گرونی بیداد میکنه پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
Gholi
۲۲:۱۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
توروخدا این نتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۲:۱۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
باشه اینترنتو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
حافظ
۲۲:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بازرسی ها که خوابیدن
یه هفته دیگه بیا‌ببین‌ گرانی ها شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
بی نشون
۲۲:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
چی پس حوصلمون ترکید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بخشش لازم نیست، اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بخشش، لازم نیست اعدامش کنید.
ادمین اگه مردی اینو بذار نه کامنتای خشونت آمیزی مثل این بالایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت وصل کن اقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۲۱:۵۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
جون جدت این نت رو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
کسی نیست همینجا چت کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
دتلبهد
۲۱:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
انشالله همه ظالم ها رو اعدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی وطن پرست
۲۱:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
خداوند ظالمین عالم را مورد لعن و نفرین قرار دهد آمین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
هر روز که اینترنت قطع باشد هزاران میلیارد تومان ضرر مالی به مردم و کشور و اپراتورهایذتلفن همراه وارد می شود
پس بگویید اینترنت را وصل کنند تا جلوی ضرر گرفته شود
قطع نگه داشتن اینترنت بدون دلیل موجه ، هم خلاف قانون است و جرم است، و هم از نظر شرعی گناه کبیره است چون باعث وارد شدن ضرر و زیان به ملت شده است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۷:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
همزمان با افزایش قیمت بنزین، طبق معمول عوامل خودروسازان خودروهای آشغال خود را چند میلیون گران تر کردند، جناب آقای رییسی عزیز، مردم درخواست دارند با عوامل این گرانی برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
یک بیکار متاهل
۱۷:۱۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
گوجه به 12 هزار تومان رسید!!.

چجوری گفتین جلو گرونی ها گرفته میشه که توی بازار همه چی گرون شده و به هر کاسب میگیم چرا، میگه چون بنزین گرون شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
گوجه که همیشه تو فصل سرد سال گرون و بعدش ارزون میشه
ملاک گوجه نیست
هرچند منظورم این نیست که قیمت ها تکون نخورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
12 تومن چیه ,خدا شاهده دیشب خریدم کیلو 17,500
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۳۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با این اتفاقات، بطور اتوماتیک وعده های افزایش دو مرحله ای حقوق بازنشستگان به شاغلین در سال 98 بر باد رفت.فکر میکنم با همون مبالغ میشه چهارتا خسارت آشوبها رو جبران کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سيرجان به كيلويي ٢٠،٠٠٠ت هم رسيده!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۵:۵۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
یک پیشنهاد که برای جناب رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه دارم این هست تمام مفسدین اقتصادی دانه درشت را اعدام کنید تا حساب کار دست بقیه بیا، مطمنم اگر کسانیکه اقتصاد مملکت فلج کردن اعدام بشوند بدون شک درس عبرت برای بقیه مسئولین میشه و دیگر دچار این خطا ها نمیشوند، بااین روش مجازات بعید میدونم پاکسازی درست صورت بگیرد چون مملکت ماپر از فساد زنجیره ای شده ،،،این مملکت نیاز به یک همت ویژه به جهت مبارزه با مفاسد دارد انشاالله که جناب رئیسی به جد پیگیر باشد ما هم برایشان آرزوی موفقیت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
حالت خوبه داداش!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
درود بهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
قطعی اینترنت خیلی روت فشار آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
ریاست محترم قوه قضاییه با احترام یکی از مصادیق عدالت دسترسی مردم به رسانه آزاد اینترنت میباشد لطفا وصلش کنید جان مادرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
لطفا مختارنامه نامه رو پخش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اینترنت قطعه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
جان جدت اقای رئیسی یه کاری کن نت وصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با قطع کردن اینترنت مردم را در تنگا قرار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
Rose
۱۵:۴۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بندگانِ خدایی که ازسایت های فروش تو اینستا خریدکردن و الان یه هفته اس نت قطعه باید چکارکنن؟! پول هاشون رفت رو هوا...
Iran (Islamic Republic of)
طراح وب
۱۵:۳۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با سلام و عرض خسته نباشید به دوستان عزیز

با توجه به شرایط کشور مسئولین باید در کمترین زمان مشکلات مردمی که به انها رای داده رو حل کنند و حرف الکی نباشن

و نباید به خاطر امثال *** به بیت رهبری صدمه ایی بخورد
این انقلاب الکی بدست نیامده است

درود بر رهبر انقلاب جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
شازده کوچولو
۱۵:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اگر در دست مردمان یک شهر،کتاب دیدید،امنیت آن شهر،تضمین خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
دنیای لطیفی دارید،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با شناسایی آشوبگران خسارات به مردم و نهادها باید از محل جریمه خود آشوبگر یا آشوبگران جبران گردد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
زنده باد رهبر عزیزمان و آقای رئیسی تو این مملکت بشه رو کسی شیش دانگ حساب باز کرد رهبر معظم و آقای رئیسی هست زنده باد خداروشکر میکنم که امسال رای اولیم و جزو کسای نیستم که به آقای روحانی رای داده من چشمم به دهن رهبرمونه هرکی که ایشون بگن رای خواهم داد اگه بنا به انتخاب خودمون باشه دیدیم چطوری انتخاب میکنیم.......
Iran (Islamic Republic of)
و ح
۰۰:۰۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ای خدا خلاصم کن
Iran (Islamic Republic of)
رضا135
۱۰:۳۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سخنت خوب. ولی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد..
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۱۴:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
رئيسي به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
ای به چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
فقط رئيسي به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
رییسی:چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت قطعه تا مردم از گرانی ها خبر نداشته باشند. توی همین چند روز تصاعدی همه چیز گرون شده. چرا واقعیت رو نمیگین !!؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
احسنت. اینا زورشون به مردم رسیده فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اوناکه منفی زدن منظورشون اینه که گرون نشده چیزی؟ فازشون چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
نت وصل کن بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بابا این اخلال گران رو فرض کن گرفتند و اعدام کردند، با اینایی که تو بازار از شنبه گرونی ایجاد کردند کی میخواد برخورد کنه؟ اینترنت قطعه و مردم در جریان اخبار گرانی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
درود بر ریسی
Iran (Islamic Republic of)
حافظ
۱۴:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
دکتر رئیسی ناجی ما از طرف خدا
ما را از این بلاها نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
استغفرالله تا خدا هست چه منتی به بنده شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
خدایا شکرت به خاطر همه نعمت هات : |
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
استغفرالله از حرف تویی که میگی استغفرالله. مگه خدا بدون اسباب کار انجام میده؟
Iran (Islamic Republic of)
e
۱۴:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
خواهشا اینترنتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
من تا الان حداقل ۳میل ضرر کردم بابت قطع اینترنت
کجا باید برم شکایت کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
Meisam
۱۴:۱۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
برای وصل شدن اینترنت داریم التماس میکنیم. در سال ۲۰۱۹ . توجه کنید
Iran (Islamic Republic of)
._.
۲۳:۱۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
کسی میدونه دقیقا تا کی قراره اینترنت قطع بمونه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Meisam
۲۳:۵۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
احتمال داره فردا وصل شه احتمال هم داره کلا وصل نشه. کلا ملاک عقلانی ای پشتش نییت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
ایییییییییییییینننننننتتتتتتتتتتتتتتتترررررررنننننننننتتتتتتتتتتتتتتت
iiiiiiiiiiiiinnnnnnnnttttttttteeeeeerrrrrnnnneeeettttttttt
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
والا منم چهار گیگ گرفتم تو این بی پولی دارم سکته میکنم کاش زود وصل کنن اینترنت ها رو
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۴:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اينرنت رو وصل كنيد من از طرف همه از ملت بزرگ ايران معذرت خواهي ميكنم فقط اينترنت رو وصل كنيد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اونایی که اینترنت راقطع کردن ما راخونه نشین کردن کی مجازات میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
خخخخخخ خودشون خودشونو مجازات کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
داداش مجازات چیه اونا دارن مزه شیرین عدالتو می چشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت چی شد .این به زودی وصل میشود چی شد پس .چرا یک خبر درست نمیدید که کی وصل میشه .ما کارمون با اینترنته و همه چیزمون بهم ریخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
تمام بدبختی های ما از اینترنت می‌باشد نت وصل نشود بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
شما قول بده اگرم وصل شد استفاده نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
خودت ک اینجایی معلومه بیشتر از همه نت لازمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
فکرت در حد دهه 50 و60 کار میکنه. الان همه چیز به اینترنت وصله. نباشه کل زندگی فلج میشه
Iran (Islamic Republic of)
انسان
۱۳:۵۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
کاش امنیت روانی که واجب تر از امنیت جانی است بطور کامل برقرارشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
ان شالله که با دستگیری و مجازات آشوبگران برقرار خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اوکی شما مجازاتشون کنید!فقط این افرادی که باعث ضرر نبود اینترنت که به ملت وارد کردن رو کی مجازات میکنه؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
مجازات اونی که اینترنتو قطع کرده و به ما خسارت مالی زده چند روز خونه نشینمون کرده چیه؟؟؟؟ یکی جواب بده؟
آخرین اخبار