رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد؛

پیش بینی وزش باد در قم

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم از وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت در قم طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی قم  با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: دیروز آب و هوای استان صاف در برخی ساعات وزش باد است.

او با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم صفر درجه و ۱۲ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم ۲- درجه و ۱۱ درجه است، فردا آب و هوای استان صاف همراه با مه صبحگاهی به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در این روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

او ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان صفر درجه و ۱۰ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب صفر درجه و ۱۰ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی در این شهر بودیم.

قاضی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با منفی چهار درجه درجه و منطقه جمکران با ۱۲ درجه بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

وضعیت جوی قم در روزهای آینده

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.