باید جوانان را به عنوان آینده سازان کشور حمایت کرد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بااشاره به خدمات بسیج از زمان تشکیل تاکنون گفت: این نهاد مردمی در مقابله با معاندان مردم و نظام در راستای عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و ایران تلاش کرده و اکنون نیز این راه را ادامه می‌دهد.

باید جوانان را به عنوان آینده سازان کشور در راستای تولید ثروت و علم در کشور حمایت کردبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه  حضرت امام بسیج را برای صیانت کشور و انقلاب از شر دشمنان و بیمه کردن آن تشکیل دادند گفت: امام با تشکیل بسیج به دنبال تشکیل ارتش بزرگ و مردمی براساس ادبیات دینی و انقلابی بود تا کشور را بیمه کند و این نیروی مردمی به حق در طول ۴۰ سال جایگاه خود را به ویژه در دفاع مقدس نشان داد.

او ایجاد آمادگی همه جانبه در جوانان را از جمله اهداف تشکیل بسیج دانست و گفت: باید جوانان را به عنوان آینده سازان کشور در راستای تولید ثروت و علم در کشور حمایت کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در منطقه به عنوان کشور اول است و از لحاظ رشد علمی در دنیا جایگاه هشتم و در منطقه جایگاه اول را دارد، گفت: کسب این نتایج به دلیل حمایت از جوانان و اعتماد به آنان صورت گرفته و این راه را همچنان باید ادامه داد. 

او با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز جامعه بر اثر سوءمدیریت برخی مدیران است، گفت: هرچند که تحریم‌ها چالش‌هایی را برای کشور به وجود آورده، اما اگر مدیران براساس تفکر جهادی پیش روند مشکلات به حداقل می‌رسد مدیرانی که به مردم بی اعتنا باشند جایی برای مدیریت در نظام اسلامی ندارند بلکه مدیران این کشور باید انقلابی باشند.

انتهای  پیام/ز

 

ایران اسلامی امروز در منطقه به عنوان کشور اول است

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.