فرمانده سپاه قم:

دشمن از شکست طرح نا امنی ایران عصبانی است

سردار شاهچراغی گفت:مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار،فتنه دشمن را در نا امنی کشور خنثی کردند.

دشمن از شکست طرح نا امنی ایران عصبانی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار سید محمد تقی شاهچراغی،فرمانده سپاه قم درسخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم درمصلای قدس گفت: دشمنان از شکست اهداف خود بعد از حوادث اصلاح قیمت بنزین به شدت عصبانی هستند، آنها تصور نمی‌کردند مردم با حضور خود فتنه نا امنی در کشور را خنثی کنند. 

او ادامه داد: بعد از اصلاح قیمت سوخت، مشکلی دراستان قم با بصیرت و هوشیاری مردم و نهاد‌های انتظامی به وجود نیامد، به بهانه گرانی بنزین نباید امنیت و اموال عمومی به خطر بیفتد.


شاهچراغی گفت: ترکیب بسیاری از آشوبگران دستگیر شده درحواث اخیر کشور را افرادی مانند سارقان، افراد مشهور به فسق و فجور و مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی غرب تشکیل داده بودند.


او گفت: نقش جریان منافقان درحوادث اخیر کشور بسیار پررنگ و نمایان بوده‌است، مردم قم نسبت به تحریک جوانان توسط دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشند.


فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) تاکید کرد: انتظار از مسئولان بعد ازاصلاح قیمت سوخت، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی، افزایش نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش بی ضابطه کالا و خدمات است.


شاهچراغی با اشاره به حوادث اخیر دراصلاح قیمت بنزین بیان داشت: مردم به نوع شیوه و اجرای این سیاست انتقاد داشته و مطالبه آن‌ها نیز به حق است، مسئولان باید نسبت به تصمیم‌گیری‌های خود پاسخگو باشند.


فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) اضافه کرد: اغتشاشگران و پشت صحنه‌های، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم رنگ کردند.


او  ادامه داد: راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتداری که پنجشنبه گذشته در این استان برپا شد گوش‌های ازبصیرت مردم قم بود.


فرمانده سپاه قم عنوان کرد: ایجاد ناآرامی درقم به عنوان خاستگاه انقلاب همواره از سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های همیشگی دشمنان انقلاب است.


شاهچراغی گفت:‌مواضع به موقع مقام معظم رهبری در رابطه با اصلاح قیمت سوخت و تفکیک صف مردم با اغتشاشگران مانع از سوء استفاده بیشتر دشمنان انقلاب مانند منافقین و سلطنت‌طلبان شد.


او بیان کرد: آسیب زدن به مراکز عمومی مانند حوزه‌های علمیه، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و مراکز درمانی اقداماتی است که فقط از جانب دشمنان می‌تواند انجام شود.


فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: منافقان و گروهک‌های معاند با مدیریت و نفوذ در برخی از شهر‌های سبب تخریب‌های گسترده در برخی استان‌های کشور و ضربه زدن به اموال عمومی شدند.


او عنوان کرد: سعودی‌ها در فضاسازی حوادث اخیر نقش اساسی داشتند، نقش اسرائیل و آمریکا نیز در این حوادث کاملا نمایان و مشخص است.


شاهچراغی گفت: مردم از شکل و نحوه اجرای طرح افزایش و سهمیه بندی بنزین گله‌مند هستند و باید مسئولان نسبت به روشنگری و آگاهی بخشی در این رابطه اقدام کنند.


فرمانده سپاه قم بیان کرد: درهر عرصه‌ای که نیاز انقلاب و مردم باشد، سازمان بسیج وارد عمل شده و حضور موثری خواهد داشت.


او گفت:‌بسیج نهادی است که هرگاه کشور دچار مشکلی در عرصه سیل، زلزله و دیگر مسائل پیش آمده با حضور پررنگ خود اقدامات ارزشمندی از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.