مجمع بسیج اصناف استان سمنان برگزار شد

رئیس بسیج اصناف کل کشور گفت: ۵۰۰ هزار بسیجی برای کمک به اصناف و صنعت و معدن در جهت کنترل بر قیمت‌ها در کشور ساماندهی شده اند.

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف کل کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه دستورالعمل همکاری بسیجیان اصناف با صنعت و معدن برای کنترل قیمت‌ها به وزارت صمت ارسال شده گفت: ۵۰۰ هزار بسیجی برای کمک به اصناف و صنعت و معدن در جهت کنترل بر قیمت‌ها در کشور ساماندهی شده اند.

او با بیان اینکه تیم‌هایی متشکل از بسیجیان در کشور برای کنترل و نظارت بر قیمت‌های تشکیل شده افزود: در ۴ استان گیلان، گلستان، فارس و اصفهان نیز با همکاری صنعت و معدن و اصناف این بسیجیان برای کنترل بازار وارد عمل شده اند.

حسن پور ابراز داشت: کالا‌های اساسی به مقدار نیاز در انبار‌ها موجود است و هیچ مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد.

 رئیس بسیج اصناف کل کشور با اشاره به اینکه بازاریان هم سعی در کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دارند تصریح کرد: بازاریان در چند شهر کشور با برنامه ریزی برای احداث نمایشگاه سعید در عرضه کالا‌ها پاییت از قیمت معمول دارند.

انتهای پیام / م

ضرورت تلاش بازاریان بر کنترل قیمت در بازار

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار