طرح ترافیک یک ساعت کاهش یافت

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: از ابتدای آذرماه تا پایان سال جاری، زمان اجرای طرح‌های ترافیکی از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۸ تغییر می‌یابد.

طرح ترافیک یک ساعت کاهش پیدا کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: «به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند؛ از ابتدای آذرماه تا پایان سال جاری، زمان اجرای طرح‌های ترافیکی از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۸ تغییر می‌یابد. کاهش یک‌ساعته زمان اجرای طرح شامل هر دو محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا می‌شود.

این تصمیم با توجه به کوتاه شدن طول روز و به جهت تخلیه سریع‌تر ترافیک بزرگراه‌های شهر در ساعات شبانگاهی، برابر اختیارات قانونی شهرداری تهران و بر اساس هماهنگی صورت‌گرفته با پلیس راهور تهران اتخاذ شده است.»

علی عالی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصمیم بر این شد ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۸ کاهش پیدا کند.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: به دلیل آنکه شهروندان نسبت به جزئیات اجرای طرح با مشکلی مواجه نشوند ما در اطلاعیه خودمان تنها به کاهش ساعت اجرای طرح اشاره کردیم و جزئیات و محدوده اجرای طرح کما فی السابق می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید.
لطفا ب مشکلات مردم شهرهای اطراف تهران هم رسیدگی کنید.
من از رباط کریم هستم.راجب وسایل نقلیه درون شهری اینجا خواستم بگم که تمامی آن ها قدیمی،سرمایش و گرمایش اصلا ندارن.به قدری قدیمی و از رده خارج شدن که فقط تولید دود میکن.واقعا هیچ نظارتی بر ساعت رفت و برگشت آن ها مخصوصا خطوط رباطکریم به نعمت آباد و رباط کریم به آزادی نیست.من یک کارمند هستم واقعا مشکل دارم برای رفت و آمد.خواهشا پیگیری و عمل شود هم راجب نوع اتوبوس ها وتعدادش و ساعترفت و آمدشون و وسایل سرمایی گرمایشون.با تشکر.
انشالله که زودتر پیگیری شود.
آخرین اخبار