عزم دولت برای خانه‌دار کردن فرهنگیان / همکاری دستگاه‌ها برای ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی

معاون برنامه‌ریزی و آموزش و پرورش گفت: عزم دولت برای احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی جهت خانه‌دار کردن فرهنگیان در کشور.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان الله یار معاون برنامه‌ریزی و آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم نامه ۱۷۰ هزار واحد مسکونی با بیان اینکه تحقق اهداف و برنامه‌های دولت یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌شود گفت: برای تمام اقشار کشور سند بنیادین آموزش دولت تکالیفی را مشخص کرده و در این بخش جایگاه معلمان بسیار بالا در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه معلم جزء مهم‌ترین اقشار کشور به شمار می‌رود بنابراین دولت برای حل مهم‌ترین مشکل معیشتی آن‌ها ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار داده است.


بیشتر بخوانید: ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای متقاضیان فرهنگی کلید خورد


الله یار با بیان اینکه طبق آمار‌ها و ارزیابی‌هایی که صورت گرفته است فاصله فرهنگیان با خانه‌دار شدن آن‌ها بسیار زیاد بود بنابراین ساز و کاری در این بخش در دستور کار قرار گرفت تا ظرف مدت ۳ سال بتوانیم با همکاری وزارت آموزش و پرورش مشکل مسکنی این اقشار را برطرف کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و آموزش و پرورش اظهار کرد: جلسات مختلفی در این حوزه برگزار شد و تکالیف ۲ وزارتخانه در این بخش مشخص شد.
او با اشاره به اینکه امیدواریم با یک عزم جدی و ملی بتوانیم به این هدف مهم خود دست یابیم که البته در این حوزه باید تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها بسیج شوند و با کمک یکدیگر بتوانیم به تمامی اهداف این تفاهم نامه دست یابیم.

الله یار اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها از جمله ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری برای حل مشکل معیشتی فرهنگیان به ویژه مشکل مسکن آن‌ها تأکیدات بسیار زیادی داشتند بنابراین برای حل مشکل مسکن آن‌ها امروز این تفاهم‌نامه منعقد شد.

گفتنی است: امروز تفاهم‌نامه ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش منعقد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار