فرآوری و بسته‌بندی سالانه ٨ هزار تن خرما در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر

مدیر کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر گفت: واحد فرآوری و بسته‌بندی خرما وابسته به صنایع گسترش بافت بلوچ ایرانشهر سالانه بیش از هشت هزار تن خرما فرآوری، بسته‌بندی و روانه بازار مصرف می‌کند.

فرآوری و بسته‌بندی سالانه ٨ هزار تن خرما در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد صادقی مدیر کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار داشت: شرکت گسترش صنایع بلوچ در کنار واحد نساجی اقدام به راه‌اندازی یک واحد فرآوری خرما کرده بطوریکه این واحد نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان دارد.

او افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف رونق تولید در قالب اقتصاد مقاومتی و با توجه به تولید مقدار زیادی محصول خرما در منطقه صنایع گسترش بافت بلوچ ایرانشهر اقدام به راه اندازی واحد فرآوری و بسته بندی خرما در کنار نساجی منطقه کرد.

مدیر کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر گفت: در این واحد که کار فرآوری و بسته بندی خرما انجام می‌شود زمینه اشتغال بیش از ٣۵ نفر فراهم شده است.

او افزود: این واحد تولیدی ظرفیت فرآوری و بسته بندی بیش از هشت هزار تن خرما را دارد.

مدیر کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر گفت: در کنار واحد فرآوری و بسته بندی خرما سردخانه‌ای با ظرفیت بیش از ٨ هزار تن نیز احداث شده است.

صادقی بیان کرد: ایرانشهر با تولید سالانه حدود ۵۰ هزار تن خرما نیازمند واحد‌های فرآوری و بسته بندی این محصول است.

انتهای پیام/ ع

راه‌اندازی یک واحد فرآوری خرما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.