تشکیل ۴۰ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی گچساران

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: از زمان تغییر نرخ بنزین ۴۰ پرونده تخلف در خصوص افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، درج نکردن قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: افزایش هر گونه قیمت بدون مجوز، براساس مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

او بیان کرد: بازرسان تعزیرات حکومتی از زمان افزایش نرخ بنزین تاکنون بیش از ۱۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام داده اند.

عباسی افزود: همچنین در این مدت به ۳۲ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد و در صورت رفع نکردن مشکلات، اعمال قانون خواهند شد.

او گفت:  در همین ارتباط شهروندان باید هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی ها و میوه و تره‌بار را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

عباسی ابراز کرد: درراستای کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان درشهرستان گچساران ۶ اکیپ مشترک اداره تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت فعال و قیمت‌ها را رصد می‌کنند.

او افزود: گشت‌های اداره تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی به هر گونه تخلف‌ صنفی و گران‌فروشی در کنار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فعال شده و با بازرسی‌های منظم در تلاش برای جلوگیری از هرگونه تخلف هستند.

عباسی با اشاره به تاثیر مستقیم افزایش نرخ بنزین بر حمل و نقل شهری افزود: تاکنون در مورد گرانی نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان هیچ گونه گزارشی داده نشده است.

او بیان کرد: براین اساس همه تاکسی‌های زیر نظر شهرداری موظفند به‌طور منظم خدمت رسانی کنند  و در صورت کمرنگ بودن حضور تاکسی‌ها مردم می‌توانند به سامانه ۱۲۴صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

عباسی گفت: پرونده‌های افزایش قیمت‌های بدون خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

شهرستان گچساران چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در قالب ۲۸ اتحادیه صنفی دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

انتهای پیام/ط

۴۰ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی گچساران تشکیل شد

برچسب ها: تعزیرات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.