معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد؛

قم مطلوب‌ترین استان در زمینه تأمین کالا و نرخ تورم در کشور است

غضنفری گفت: استان قم در زمینه تأمین کالا و نرخ تورم جزء مطلوب‌ترین استان‌های کشور بوده است و هیچ نگرانی در زمینه تأمین و عرضه کالا نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره برگزاری منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار در استان گفت: جلسات کارگروه ستاد تنظیم بازار استان به‌صورت منظم و چهار روز یکبار با حضور مدیران دستگاه‌ها به‌منظور کنترل همه‌جانبه بازار برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در این جلسات گزارشات و آخرین وضعیت تولید و عرضه کالا در استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه مکلف شده‌اند که شخصاً در بازرسی‌های میدانی حضور و نظارت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: استان قم همواره طبق شاخص‌های اعلامی در سطح کشور، در زمینه تأمین کالا و نرخ تورم جزء مطلوب‌ترین استان‌های کشور بوده است و ما در استان هیچ نگرانی در زمینه تأمین و عرضه کالا نداریم.

او با تأکید بر اینکه تأمین به موقع کالا توسط نمایندگان استان قم در زمینه کالا‌های سهمیه‌ای از مراکز تولیدی به‌صورت منظم انجام می‌شود، تصریح کرد: در بخش خصوصی نیز با مشارکت مناسب اتاق اصناف اقلام مورد نیاز و اساسی به موقع تأمین می‌شود.

غضنفری با اشاره اینکه هیچ مشکلی در زمینه تأمین کالا در استان قم وجود ندارد، یادآور شد: برای مقابله با گران‌فروشی به‌شدت نظارت‌ها افزایش‌یافته است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند و امیدواریم اوضاع همواره در کنترل باشد، ولی تیم بازرسی بازار استان به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی نظارت دارند.

او با بیان اینکه استاندار قم دستور رصد و نظارت شبانه‌روزی بازار در استان را داده و خود نیز در حال رصد بازار است، عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در زمینه افزایش قیمت در استان نداشتیم که این موضوع با همکاری مردم و دستگاه‌های نظارتی و اتاق اصناف به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/الف

هیچ مشکلی در زمینه تأمین و عرضه کالا‌های اساسی در قم وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.