۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند / بازداشتی‌ها به دادستان کل کشور چه گفتند؟ / حقایقی مهم درباره محدودسازی اینترنت در جهان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند /  بازداشتی‌ها به دادستان کل کشور چه گفتند؟ / حقایقی مهم درباره محدودسازی اینترنت در جهان


۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند + تصاویر
در این مطلب قصد داریم شما را با قاتلین سریالی آشنا کنیم که می‌توان از آن‌ها با عنوان انسان‌های خون‌آشام یاد کرد.


ادعا‌های عجیب و غریب زندانیان آشوب‌های اخیر / بازداشتی‌ها به دادستان کل کشور چه گفتند؟ + تصاویر
دادستان کل کشور روز گذشته به زندان تهران بزرگ یا همان فشافویه رفت و از نزدیک با بازداشتی‌های حوادث اخیر دیدار و گفتگو کرد.


حقایقی مهم درباره محدودسازی اینترنت در جهان/ قطع اینترنت چقدر برای کشور هزینه دارد؟
طبق آمار‌ها در مجموع حدود ۱.۲۷ میلیارد انسان در جهان از محدودیت اینترنت و فیلترینگ آن رنج می‌برند و تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند.


منبع درآمد جدید سلبریتی خودفروخته؛ دلار‌های «ایران اینترنشنال» جایگزین شیرخشک‌های فاسد!
یک رفتار شناس و آسیب‌شناس اجتماعی گفت: بارها و بارها در مورد بعضی از افراد اعم از سلبریتی تا مشاغل دیگر حوادثی روی داده که طرز تفکر و دیدگاه‌های اصلی آنها را آشکار کرده است.


ویتامین‌هایی مخصوص مردان
در این مطلب، اطلاعاتی درباره مکمل‌های مولتی ویتامین برای مردان و نیاز‌های تغذیه‌ای مختلف افراد در دوره‌های مختلف زندگی و همچنین خطرات بالقوه مصرف بیش از حد مولتی ویتامین‌ها ارائه شده است.


مسیر خرابکاری برای‌ اشرار چگونه هموار شد؟
اقدامات جنایتکارانه اوباش اجاره‌ای در روز‌های گذشته و به شهادت رساندن حافظان امنیت، بیش از پیش بر ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات صحه گذاشت.


نتانیاهو برای نجات از زندان در فکر جنگ است/ ۱۱کارت طلایی ترامپ برای نجات نتانیاهو/ حکم اعدام سیاسی نتانیاهو صادر شد
سردبیر روزنامه رأی الیوم، متهم شدن رسمی نتانیاهو از سوی دادستان کل این رژیم را به منزله صدور حکم اعدام سیاسی نتانیاهو دانست و احتمال داد وی برای فرار از این وضعیت، رژیم صهیونیستی را وارد جنگ کند.


ابهامات عجیب در واریز یارانه معیشتی
واریز نشدن یارانه برخی نیازمندان و کارگران، اختلال در سامانه #۶۳۶۹* و عدم پرداخت یارانه برخی اعضای خانوار‌های زیر ۵ نفره از ابهامات یارانه معیشتی طرح سهمیه بندی بنزین است.


دست بلند پدافند ایران آماده واکنش‌های سریع‌تر به تهدیدات شد/ شلیک «اس ۲۰۰» به آواکس‌های مزاحم فقط در ۲ دقیقه + تصاویر
بهسازی سامانه اس-۲۰۰ در ایران شامل اصلاحات در بخش‌های مختلفی است و حالا سرعت لود شدن این پدافند حمله به ارتفاع بالا، به حدود ۲ دقیقه رسیده است.


زندگی بدون شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟
در این مطلب قصد داریم از تجربه ۴ ماهه فردی بنویسیم که اتصال خود را به طور کامل از تمامی شبکه‌های اجتماعی قطع کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.