در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۶۲۰ مهد قرآنی در هفته بسیج افتتاح شد

رئیس جامعه بسیج زنان کشور، از راه اندازی ۶۲۰ مهد قرآنی در هفته بسیج خبر داد.

افتتاح ۶۲۰ مهد قرآنی در هفته بسیج / رونمایی از کتاب‌های قرآنی و اسلامی کودکان/رونمایی از نظام نامه کودک انقلابیمینو اصلانی رئیس جامعه بسیج زنان کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین برنامه‌های بسیج برای کودکان گفت: در برنامه‌های مربوط به کودکان در حوزه بسیج، به دنبال راه‌‌اندازی سه هزار مهد قرآنی در سراسر کشور هستیم. امروز در «همایش بسیج، زنان، چهار دهه عزت» که همزمان با چهلمین سال تشکیل بسیح برگزار شد، موفق شدیم ۶۲۰ مهد قرآنی را راه اندازی کنیم؛ تا آخر سال این تعداد به چهار هراز مهد قرآنی افزایش پیدا خواهد کرد. این مراسم با حضور مسئولان آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش همچنین از برخی کتاب‌ها و شخصیت‌های کارتونی که قرار است در برنامه‌های انیمیشن و حتی روی نوشت‌افزارها مورد اسفاده قرار بگیرند،  رونمایی شد. 

رئیس جامعه بسیج بانوان اظهار کرد: در این همایش همچنین از منظومه فکری - تربیتی برای کودکان زیر هفت سال در تراز جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد؛ منظومه ای که می‌تواند به عنوان نظام‌نامه تربیتی کودکان ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

اصلانی در پایان تأکید کرد: سازمان بسیج چهار هزار مربی توانمند و آشنا به روحیات و روانشناسی حوزه کودک را تربیت کرده است که علاوه بر بازی‌ با کودکان، به نیاز‌های دینی آنها هم پاسخ  می‌دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار