هیجان پسربچه ۴ ساله از اولین تجربه راه رفتنش

پسربچه‌ای ۴ ساله که پزشکان از راه رفتنش ناامید شده بودند، توانست در اتفاقی نادر با کمک یک واکر برای اولین بار حس راه رفتن را تجربه کند.

هیجان پسربچه ۴ ساله از اولین تجربه راه رفتنشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صحنه‌هایی از راه رفتن پسربچه چهارساله‌ای که برای اولین بار ایستادن روی پا و قدم زدن را تجربه می‌کند منتشر شده است. این کودک معصوم از بدو تولد دچار نوعی فلج مغزی بود که اندام‌های تحتانی او را تحت تأثیر قرار می‌داد  و پس از پیگیری‌های فراوان والدینش برای درمان، در نهایت پزشکان او را از راه رفتن ناامید کرده‌ بودند. 

همه انسان‌ها با وجود تمام نیازها و خواسته‌هایی که دارند و برای آنها تلاش می‌کنند، خوب می‌دانند که هیچ داشته‌ای برتر از سلامتی نیست. شاید این جمله در ابتدا کلیشه  به نظر برسد و شاید بگوییم بسیاری از افراد هم از نعمت سلامتی برخوردارند و هم امکانات رفاهی خوبی دارند؛ درست است اما گاهی انسان در شرایطی قرار می‌گیرد که تمام خواسته‌اش در داشتن سلامتی خلاصه ‌می‌شود، همان نعمت گران اما فراوانی که شاید کمتر دیده می‌شود. 

همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، پسربچه‌ای در اتفاقی نادر و به خواست خداوند توانست با کمک یک واکر، روی پایش بایستد و برای اولین بار در زندگی‌اش حس راه رفتن را تجربه کند. هیجان پدر و مادرش برای این اتفاق در این ویدئو به خوبی حس می‌شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار