آیت‌الله علوی گرگانی:

آیت‌الله میرمحمدی در دوران نهضت انقلاب اسلامی به تایید و تقویت نظام اسلامی پرداخته بود

آیت‌الله علوی گرگانی گفت:همچنین آن عالم بزرگوار در دوران نهضت انقلاب اسلامی با خدمات خود در جایگاه‌های مختلف به تایید و تقویت نظام اسلامی پرداخته و در مجلس خبرگان رهبری نیز پاسدار کیان ولایت فقیه بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، باصدور پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری، او را پاسدار کیان ولایت فقیه ذکرکرد.

در این پیام آمده است: مرحوم آیت الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی (ره) در طول عمر بابرکت خود با استفاده از خرمن علم بزرگانی همچون آیات عظام مرعشی نجفی، بروجردی و محقق داماد به رشد و کمال علمی رسیدند و در زمینه علوم دینی، فقهی، قرآنی و اخلاقی با تالیف کتب متعدد منش برکاتی بودند.

در پایان این پیام ذکر شده است: اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان (عج)، همچنین به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه قم و خانواده و فرزندان آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

این پیام حاکی است: همچنین آن عالم بزرگوار در دوران نهضت انقلاب اسلامی با خدمات خود در جایگاه‌های مختلف به تایید و تقویت نظام اسلامی پرداخته و در مجلس خبرگان رهبری نیز پاسدار کیان ولایت فقیه بودند.

مرحوم آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه قم، در سال ۱۳۰۲ هجری شمسی در بخش زاویه زرند از توابع شهرستان ساوه (استان مرکزی) در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود.

پیکر مرحوم آیت‌الله میرمحمدی روز دوشنبه چهارم آذرماه (فردا)، ساعت ۱۴:۳۰ از مسجد امام حسن عسکری (ع) در قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع می‌شود.

انتهای پیام/ح

آیت‌الله میرمحمدی پاسدار کیان ولایت فقیه بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار