سردار پورجمشیدیان:

دشمنان از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خوردند/ نقش آفرینی بسیجیان برای خاموش کردن آتش فتنه

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خوردند و درصدد انتقام شکست‌ هایشان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سردار علی‌ اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به نقش‌ آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و سازندگی کشور اظهار داشت: بسیجیان دلسوز انقلاب بوده و در عرصه‌های گوناگون انقلاب دارای نقش کلیدی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران بسیج را پدیده کم‌ نظیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار نقش‌آفرینی کردند و امروز هم برای آبادانی و سازندگی کشور و برقراری امنیت در مرز‌های جمهوری اسلامی در حال تلاش هستند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به حوادث اخیر کشور و نقش آفرینی بسیجیان برای خاموش کردن آتش فتنه دشمنان گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خوردند و درصدد انتقام شکست‌هایشان هستند و تلاش می‌کنند که به انقلاب صدمه بزنند، اما قطعاً این آرزو را به گور می‌برند.

او حضور پررنگ بسیج و بسیجیان را باعث سرافرازی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: اگر تلاش‌های بسیجیان نبود ما در برابر سیل عظیم دشمنان تاب تحمل نداشتیم و در چند روز اخیر نیز شاهد تلاش‌های خالصانه بسیجیان برای خاموش کردن آتش فتنه دشمنان و حفاظت از انقلاب بودیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اشرار حتی به زندگی مردم رحم نکردند عنوان کرد: دشمنان به بهانه افزایش نرخ بنزین با استفاده از امکانات، تجهیزات و نیرو‌های تربیت شده در حقیقت به دنبال ایجاد فتنه‌ای گسترده بودند.

سردار پورجمشیدیان، هوشیاری و بصیرت مردم ایران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم ما ۴۸ ساعته بساط این اشرار را جمع کردند و البته بسیجیان، پاسداران و نیرو‌های انتظامی نیز بسیار قاطعانه در مقابل این اغتشاشگران ایستادند.

او ضمن قدردانی از تدابیر ارزشمند فرمانده سپاه قدس گیلان برای کنترل فتنه در استان ابراز داشت: مردم استان گیلان نیز بسیار با بصیرت عمل کردند و اجازه ندادند که فتنه‌ای در استان ایجاد شود و قاطعانه در برابر اغتشاشگران ایستادند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به تلاش‌های سردار حق‌بین و قدرت فرماندهی او در ماموریت‌های مختلف اظهار داشت: تلاش و قدرت فرماندهی سردار حق‌بین در ماموریت‌های مختلف ستودنی است و  از فرماندهان خوب سپاه است که در کنار فرماندهی قدرت آموزش بالایی نیز دارد.

او با بیان اینکه تعداد فرماندهانی مانند سردار حق‌بین در کشور باید بیشتر شود خاطرنشان کرد: اکثر افتخاراتی که در جبهه مقاومت کسب کردیم به دلیل رشادت‌ها و فرماندهی سردار حق‌ بین بود.

سردار پورجمشیدیان افزود: در اغتشاشات اخیر آشوب گران که آموزش دیده بودند اموال مردم را به غارت بردند، اما در مدت ۴۸ ساعت با درایت داهیانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار بسیجیان فتنه خنثی شد.

همچنین آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکرعملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان با تبریک هفته بسیج اخلاص در عمل را از ویژگی‌های ستودنی بسیجیان اعلام کرد.

او با بیان اینکه آنچه بسیج را ارزشمند کرده ایمان و آگاهی بسیجی است، افزود: بصیرت و اخلاص بسیجیان سبب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز سرهنگ بهروز دولتی به عنوان فرمانده جدید لشکرعملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان معرفی شد.

با حکم سرلشکر سلامی، سرهنگ بهروز دولتی به مدت ۳ سال فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان را عهده دار شد.

او پیش از این معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان بود.

سرهنگ بهروز دولتی بردار شهیدان سیروس و سیامک دولتی است.

همچنین در مراسم امروز از زحمات سردار محمد علی حق بین فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان قدردانی شد.

او به عنوان مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/م.ع

معارفه فرمانده جدید لشکرعملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.