رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه موتور پیشران کشور علم و دانشگاه است، گفت : ظرفیت علمی بزرگی در کشور وجود دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی به علم و فناوری همواره تاکید داشتند.

او با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم اولین توجه ایشان به مسئله علمی و فناوری بوده است، کفت : توجه بیشتر به زمینه‌های علمی و فناورآورانه راه برون رفت کشور از مشکلات است.

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه‌ها به عنوان بستر پژوهشی کشور میزبان همه اندیشمندان و همه کسانی که افکار جدید دارند، هستند.

این مسئول گفت: دانشگاه رازی استان کرمانشاه امروز به عنوان مرکز استارت آپ در استان معرفی شده است و در این زمینه فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته است.

آل آقا گفت: این دانشگاه در حال حاضر جزو تا ۱۵ دانشگاه جامع ارزیابی می‌شود و فعالیت‌های آموزشی در دانشکده‌های مختلف دنبال می‌شود.

او گفت: بیش از ۴۶۰ هیئت علمی در این دانشگاه در حال فعالیت هستند که بیش از ۱۵۰ استاد تمام و دانشیار نیز در حال فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: در دانشگاه رازی زمینه فعالیت در عرصه تحقیق و پژوهش فراهم است چرا که موتور پیشران کشور علم و دانشگاه است.

این مسئول افزود: امروز اقتدار علمی و اقتصاد کشور مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است که باید در این زمینه با تمام توان به مقابله با دشمن پرداخت .

 

 

انتهای پیام/د

رهبر معظم انقلاب اسلامی به علم و فناوری همواره تاکید داشتند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.