۲۱ هزار حامی از ایتام لرستانی حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به افزایش تعداد حامیان این نهاد، گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار حامی از ایتام لرستانی حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به افزایش تعداد حامیان این نهاد، گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار حامی از ایتام لرستانی حمایت می‌کنند.

جاسم محمدی‌فارسانی ، به وجود ۶۸۰۰ یتیم تحت پوشش این نهاد اشاره و با تأکید بر ضرورت حامی‌یابی برای ایتام، اظهار کرد: تا سال گذشته ۲۰ هزار حامی از ایتام لرستانی حمایت می‌کردند، اما با اضافه شدن ۱۰۰۰ حامی دیگر شامل ۵۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان و ۵۰۰ نفر از علمای حوزه علمیه، تعداد حامیان استان به ۲۱ هزار رسیده است.

او یکی از برنامه‌های کمیته امداد لرستان را جذب حامیان برای حمایت از ایتام برشمرد و افزود: در طرح محسنین نیز ۳۱۰۰ کودک و نوجوان وجود دارد که نیازمند کمک بیشتر حامیان و خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به آمادگی مراکز این نهاد برای ثبت‌نام حامیان و جذب نذورات و کمک‌های خیران اشاره کرد و گفت: بانیان خیر می‌توانند با مشارکت در حمایت از ایتام استان، سفیر توسعه و نشر فرهنگ خیر و احسان در استان باشند.

انتهای پیام/ب

حمایت ۲۱ هزار حامی از ایتام لرستانی

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار