بُسحاق: حضور ملی پوشان در لیگ، انگیزه بازیکنان جوان را بیشتر می‌کند/ سطح رقابت‌های لیگ بالاتر رفته است

مربی تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات این هفته لیگ نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده و سطح کیفی رقابت‌ها بالاتر رفته است.

علی محمد بُسحاق مربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من و عسگری به عنوان اعضای کادرفنی تیم ملی وظیفه خودمان می‌دانیم که مسابقات لیگ را از نزدیک ببینیم. مسابقات این هفته نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده و سطح کیفی رقابت ها بالاتر رفته است. تمامی بازیکنان را رصد می‌کنیم و بازیکنان جوانتر باانگیزه‌تر کار می‌کنند و این می‌تواند اتفاق خوبی برای تکواندوی ما باشد.

بُسحاق  درباره انتقاداتی که نسبت به کیفیت هوگو ها و داوری مطرح می شود عنوان کرد: هوگوهای ما با هوگو‌های کی پی و دِیدو تفاوت زیادی دارد و اشکلات آن باید رفع شود، اما در بحث داوری مسلما داوران مانند هم نیستند و در یک سطح قرار ندارند و در بازی‌های امروز هم داوران اشتباهاتی داشتند.


بیشتر بخوانید: عاشورزاده: تیم کَن نگاه وسیعی به تکواندو دارد/ سیستم امتیازدهی اشکالات زیادی دارد


مربی تیم ملی درباره حضور ملی پوشان در لیگ تکواندو تصریح کرد: حضور بازیکنان ملی پوش در لیگ باعث می‌شود بازیکنان جوانتر برای اثبات خودشان هم شده، باانگیزه‌تر کار کنند. از این هفته فرزان عاشورزاده در لیگ حضور دارد و پس از مسابقات گرندپری بازیکنان تیم ملی هم به تیم‌های خود می‌پیوندد و در بازی‌های لیگ شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی در حاشیه برگزاری هفته هفتم لیگ تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار